  • 1. Data: 2002-02-02 10:30:05
    Temat: Szukam konta a vista w marmurowym banku...
    Od: <c...@m...com.pl>

    za które nie będę ponosił żadnych opłat (z prowadzenie i wyjmowanie pieniedzy).
    Może być nie oprocentowane, nawet bez możliwości robienia przelewów, a już na
    pewno bez większej funkcjonalności. Musze z jakiegoś banku podejmować sumy
    większe, niż te, które moge podjąć z kart banku wirtualnego. Czy ktoś zna taki
    bank ? Wiem, że kiedyś był Prosper Bank, a teraz ?
    Czarek

  • 2. Data: 2002-02-02 11:09:49
    Temat: Re: Szukam konta a vista w marmurowym banku...
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    Użytkownik <c...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pieniedzy).
    > Może być nie oprocentowane, nawet bez możliwości robienia przelewów, a już

    rachunek a'vista w Pekao

    MichalL

  • 3. Data: 2002-02-02 11:12:00
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    taki
    > bank ? Wiem, że kiedyś był Prosper Bank, a teraz ?

    Pekao SA.
    Rachune bieżący, bezpłatny, z kartą IKM umozliwiającą dostęp do rachunku w
    każdym oddziale w Polsce, z przelewami za 3zł.

    Pozdrawiam
    -As-

  • 4. Data: 2002-02-02 15:57:21
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    c...@m...com.pl wrote:

    > bank ? Wiem, że kiedyś był Prosper Bank, a teraz ?

    Jeszcze konto lokacyjne w Raiffeisenie.

    pzdr

    Tomek

  • 5. Data: 2002-02-02 16:52:18
    Od: "Piotr Orzechowski" <p...@p...com>

    <c...@m...com.pl> wrote in message
> [...]
    taki
    > bank ? Wiem, że kiedyś był Prosper Bank, a teraz ?

    rachunek depozytowy w multibanku

    Piotr Orzechowski

  • 6. Data: 2002-02-03 12:30:04
    Od: <c...@m...com.pl>