  • 1. Data: 2002-02-02 10:18:03
    Temat: Inteligo - przelew i realizacja ?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Witam,

    W nowej toipb jest taka pozycja:

    Przelew do ZUS - 2,99 zł

    a trochę niżej

    Realizacja płatności do ZUS - 2,99

    to co, kasuja dwa razy ? (to samo jest z przelewem
    zewnętrznym = 0,99 zł lub 1,49 na firmowym)

    Sark
    p.s. do tej pory wyciąg faksowy był chyba darmowy
    a teraz - 5,99 zł (chyba że potwierdzenie
    transakcji pojedynczej jest nadal darmowe ?)

    wprowadzenie w firmowym koncie pozycji - wpływ na
    rachunek konta inteligo = 0 zł jjest chyba wstępem
    do zamiany tej pozycji w przyszłości na kwotę
    większą niż 0 zł :-))

  • 2. Data: 2002-02-02 10:26:26
    Temat: Re: Inteligo - przelew i realizacja ?
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <a3geda$kio$1@news.onet.pl>, Sark wrote:
> [...]
    >
    > Realizacja płatności do ZUS - 2,99
    >
    > to co, kasuja dwa razy ? (to samo jest z przelewem
    > zewnętrznym = 0,99 zł lub 1,49 na firmowym)

    Czy moze ktos tutaj zestawic DOKLADNIE wszystkie zmiany w stosunku do
    wczesniejszego regulaminu?
    W ogole to oni powinni sami do tego pomyslu wpasc i uczciwie pokazac co
    bylo a co jest obecnie, a nie tylko w mailu przedstawic to co moze (choc
    nei zawsze) byc na plus, a rezzte odeslac do dluuuugiego regulaminu.
    Chodzi mi o precysyjne przedstawieneie tego co powinno zrobic inteligo!

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-02-02 10:52:38
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:slrna5nf8m.24qp.m.domagalski@alpha.home.ostrow.
    pl...

> [...]
    > nei zawsze) byc na plus, a rezzte odeslac do dluuuugiego regulaminu.
    > Chodzi mi o precysyjne przedstawieneie tego co powinno zrobic inteligo!

    Prowadzenie rachunku:
    firmowe 3,99 było 0,00
    indyw. 4,99 jesli srednie saldo nizsze niz 100 PLN, inaczej 0,00, bylo 0,00
    Przelewy:
    firmowe 1,49 bylo 0,99 (kanal internetowy)
    indyw. 0,99 bylo 0,99
    Karta VE:
    firmowe: wydanie: pierwsza za darmo, kolejne 1,59, korzystanie: pierwsza
    0,00 nastepne po 0,99 (wszedzie bylo 0,00)
    indyw.: wydanie: pierwsza za darmo, kolejne 1,59, korzystanie: kazda po 0,99
    (wszedzie bylo 0,00)
    Przelew ZUS: wszedzie 2,99
    Serwis SMS pelny: wszedzie 4,99. (bylo wiecej, ale byly tez tansze warianty,
    ktorych juz nie bedzie)

    marekzet

  • 4. Data: 2002-02-02 11:04:06
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Realizacja płatności do ZUS - 2,99
    > to co, kasuja dwa razy ? (to samo jest z przelewem
    > zewnętrznym = 0,99 zł lub 1,49 na firmowym)

    Przelew - przelew jednorazowy.
    Reazlizacja płatności - przelew zdefiniowany.
    Chyba pobiorą raz.

    Pozdrawiam
    -As-

  • 5. Data: 2002-02-02 11:20:16
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 2 Feb 2002 10:26:26 +0000 (UTC), Maciej
    <m...@a...skrzynka.pl> wrote:
> [...]
    >nei zawsze) byc na plus, a rezzte odeslac do dluuuugiego regulaminu.
    >Chodzi mi o precysyjne przedstawieneie tego co powinno zrobic inteligo!

    Popatarz w przeszlosc i zastanow sie czy Inteligo kiedykolwiek staralo
    sie w sposob rzetelny i uczciwy przedstawiac swoja oferte ?
    Jedno trzebe im przyznac, sa konskewentni w swojej polityce. Teraz
    zmiany na gorsze przedstawiaja jako na lepsze :-)

    BTW, przez przypadek wpisalem qqq.intligo.pl i ... strona otorzyla mi
    sie prawidlowo
    Sprawdzilem jeszcze w.inteligo.pl, ww.inteligo.pl i oczywiscie
    inteligo.pl i www.inteligo.com.pl

    Wszystkie prowadza do tego samego IP.
    Czyzby robili jakies badania nad robiony literowkami ?
    bo o ile ww.inteligo.pl to mozna sie domyslic, to na qqq.inteligo.pl
    sam bym nie wpadl gdybym tego bledu dopiero co nie zrobil.
    Trzeba im przyznac, ze w kwesti rejestracji domen to sie postarali.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 6. Data: 2002-02-02 11:48:00
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przelew do ZUS - 2,99 zł
    >
    > a trochę niżej
    >
    > Realizacja płatności do ZUS - 2,99
    >
    > to co, kasuja dwa razy ? (to samo jest z przelewem
    > zewnętrznym = 0,99 zł lub 1,49 na firmowym)

    Nie. Opłata za wykonanie płatności obejmuje już opłatę za przelew.
    Podobnie ze zwykłą płatnością do innych banków - opłata za płatność 0,99 i
    nic więcej.

    > p.s. do tej pory wyciąg faksowy był chyba darmowy

    Owszem.

    > a teraz - 5,99 zł (chyba że potwierdzenie
    > transakcji pojedynczej jest nadal darmowe ?)

    I dalej jest bezpłatny. Tylko tego nie napisali tak wyraźnie. Chodzi o ten
    serwis automatyczny...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 7. Data: 2002-02-02 13:07:23
    Od: Marcin <m...@i...pl>

> [...]
    > sam bym nie wpadl gdybym tego bledu dopiero co nie zrobil.
    > Trzeba im przyznac, ze w kwesti rejestracji domen to sie postarali.

    po prostu jakikolwiek adres w domenie inteligo.pl prowadzi do ich
    strony glownej

  • 8. Data: 2002-02-02 13:08:19
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl>
> [...]
    > sam bym nie wpadl gdybym tego bledu dopiero co nie zrobil.
    > Trzeba im przyznac, ze w kwesti rejestracji domen to sie postarali.

    Co ciekawe eee.inteligo.pl też prowadzi w to samo miejsce :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 9. Data: 2002-02-02 13:46:23
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 02 Feb 2002 14:07:23 +0100, Marcin <m...@i...pl>
    wrote:

    >po prostu jakikolwiek adres w domenie inteligo.pl prowadzi do ich
    >strony glownej

    faky, ale rozwiazanie spryne. Inni chyba na to nie powpadali

  • 10. Data: 2002-02-02 13:58:47
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 2 Feb 2002 14:08:19 +0100, "Tomasz Waszczynski"
    <w...@p...com> wrote:

    >Co ciekawe eee.inteligo.pl też prowadzi w to samo miejsce :)

    fuck.inteligo.pl tez :-)))

    BP, PPNMSP