  • 1. Data: 2002-08-11 20:55:53
    Temat: Szczyt nadgorliwosci ;)
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    http://www.cyfraplus.com.pl/img/podstrony/213-platno
    sci/obciazenie-karty.gif
    Po co tu sie znalazlo ostatnie zdanie to ja juz nie mam pojecia? Moze ktos z
    Was bedzie mial pomysl ;).

    Maciej

  • 2. Data: 2002-08-11 22:38:41
    Temat: Re: Szczyt nadgorliwosci ;)
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    http://www.cyfraplus.com.pl/img/podstrony/213-platno
    sci/obciazenie-karty.gif
    > Po co tu sie znalazlo ostatnie zdanie to ja juz nie mam pojecia? Moze ktos
    > Was bedzie mial pomysl ;).

    ostatnie zdanie brzmi: niepotrzebne skreslic -))))))

  • 3. Data: 2002-08-12 07:04:46
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "krab" <d...@n...mam.konta.i juz> napisał w wiadomości

    > ostatnie zdanie brzmi: niepotrzebne skreslic -))))))

    Hehe... jak to pisalem to bylem pewien ze ktos sie czepnie ;). Chodzi mi
    oczywiscie o "Akceptuje warunki Regulaminy Karty Platniczej"...

    Maciej

  • 4. Data: 2002-08-12 08:09:39
    Od: "LeszekR." <a...@k...pl>

    http://www.cyfraplus.com.pl/img/podstrony/213-platno
    sci/obciazenie-karty.gif
    > Po co tu sie znalazlo ostatnie zdanie to ja juz nie mam pojecia? Moze ktos
    > Was bedzie mial pomysl ;).

    Że przeczytałeś i zrozumiałeś oraz zgadzasz się na ten ich regulamin
    http://www.cyfraplus.com.pl/index.up?zm=36&do=4 gdzie w2 jest: Wszelkie
    niezapłacone należności wynikające z Umowy o Abonament będą uregulowane za
    pośrednictwem Karty Płatniczej wskazanej w Zgodzie. Czyli wszelkie kary
    nawet niesłuszne ściągną od razu z karty. Tak to rozumiem.

    LesekR.

  • 5. Data: 2002-08-12 08:25:41
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 12 Aug 2002 10:09:39 +0200, "LeszekR."
    <a...@k...pl> wrote:

> [...]
    >pośrednictwem Karty Płatniczej wskazanej w Zgodzie. Czyli wszelkie kary
    >nawet niesłuszne ściągną od razu z karty. Tak to rozumiem.

    Fajne, moze jeszcze opublikuja regulamin konta, z ktorego niektorzy
    placa rachunki :-))
    Jakby nie mogli tego nazwac "regulaamin obciazania karty platniczej
    przez C+"

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 6. Data: 2002-08-12 10:38:45
    Od: "Mich" <p...@w...pl>

> [...]
    sci/obciazenie-karty.gif
    > Po co tu sie znalazlo ostatnie zdanie to ja juz nie mam pojecia? Moze ktos

    ostatnie zdanie :"Akceptuje warunki Regulaminu Karty Płatniczej "
    Zagładając brak zlej woli autora takiego wezwania mozna chyba przyjac, ze
    nastapil tu blad. Brak tu jakiegos uscislenia o jakim regulaminie mowa :
    np. powinno byc " Regulaminu obciazania Karty Platniczej przy oplacaniu
    faktur Cyfry +". - i dalej : z regulaminem mozna sie zapoznac ....

    Bez sensu w tej sytuacji jest wymaganie akceptacji warunkow karty platniczej
    oplacajacego fakture. Kazda instutucja wydajaca karty moze miec przeciez
    inny regulamin, albo ... nie miec czegos takiego jak "Regulamn Karty
    Platniczej"

    Dla klienta Cyfry + takie sformulowanie stanowi pulapke. W razie jakiegos
    konfliktu, mozna tam dopasowac dowolna dosc tresc.
    Chyba, zeby przyjac, ze podpisanie sie pod tak bzdurnym zobowiazaniem nie
    rodzi skutków prawnych ze wzgledu na wadliwosc sformulowania.