    From: "Mich" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Szczyt nadgorliwosci ;)
    Date: Mon, 12 Aug 2002 12:38:45 +0200

    news:aj6j1o$9nv$1@news.tpi.pl...

    http://www.cyfraplus.com.pl/img/podstrony/213-platno
    sci/obciazenie-karty.gif
    > Po co tu sie znalazlo ostatnie zdanie to ja juz nie mam pojecia? Moze ktos
    > Was bedzie mial pomysl ;).
    >
    > Maciej

    ostatnie zdanie :"Akceptuje warunki Regulaminu Karty Płatniczej "
    Zagładając brak zlej woli autora takiego wezwania mozna chyba przyjac, ze
    nastapil tu blad. Brak tu jakiegos uscislenia o jakim regulaminie mowa :
    np. powinno byc " Regulaminu obciazania Karty Platniczej przy oplacaniu
    faktur Cyfry +". - i dalej : z regulaminem mozna sie zapoznac ....

    Bez sensu w tej sytuacji jest wymaganie akceptacji warunkow karty platniczej
    oplacajacego fakture. Kazda instutucja wydajaca karty moze miec przeciez
    inny regulamin, albo ... nie miec czegos takiego jak "Regulamn Karty
    Platniczej"

    Dla klienta Cyfry + takie sformulowanie stanowi pulapke. W razie jakiegos
    konfliktu, mozna tam dopasowac dowolna dosc tresc.
    Chyba, zeby przyjac, ze podpisanie sie pod tak bzdurnym zobowiazaniem nie
    rodzi skutków prawnych ze wzgledu na wadliwosc sformulowania.