  • 1. Data: 2012-06-22 21:37:03
    Temat: Synek i payU
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Dzisiaj rano zapłaciłem "zapłać z Sync" na Allegro. Kasa z rachunku zeszła, ale
    Allegro widzi nadal "Zdefiniowałeś płatność, czekamy na informację z banku o
    zleceniu wpłaty. "
    Wirtualne biuro (które w wersji w której można coś załatwić czyli Audio/Video
    nie chce działac na XP) twierdzi, że to nie oni, tylko payU.
    Przyjmują reklamację i czekamy.....
    A kasa wisi .....

    Komus udało się zapłacić z Synkiem?

    MichalL

  • 2. Data: 2012-06-22 21:54:09
    Temat: Re: Synek i payU
    Od: pavlo <r...@o...pl>

    On 22 Cze, 21:37, "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > Wirtualne biuro (które w wersji w której można coś załatwić czyli Audio/Video
    > nie chce działac na XP) twierdzi, że to nie oni, tylko payU.

    U mnie ostatnio przez płace z Aliorem payu zaliczyło kase dopiero
    nastepnego dnia.
    Przy przelewie z BGŻ miałem to samo - płatności oczywiście w czasie
    kiedy idą online.

  • 3. Data: 2012-06-22 22:23:06
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "pavlo" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...

    > U mnie ostatnio przez płace z Aliorem payu zaliczyło kase dopiero
    > nastepnego dnia.
    > Przy przelewie z BGŻ miałem to samo - płatności oczywiście w czasie
    > kiedy idą online.

    payu ostatnio się zeszmaciło totalnie
    kasa idzie bardzo długo

    tworzą chyba własny bank
    i już obsługują wg swoich sesji ;p

    erator/

  • 4. Data: 2012-06-22 23:04:40
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > payu ostatnio się zeszmaciło totalnie
    > kasa idzie bardzo długo

    miałem ostatnio kłopot z zapłaceniem sendit po godz. 22.
    następnego dnia zapłaciłem jeszcze raz z tego samego banku a poprzednie
    zlecenie anulowałem
    kasa wróciła trzeciego dnia na konto więc chyba bez tragedii
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2012-06-22 23:13:49
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu piątek, 22 czerwca 2012 23:04:40 UTC+2 użytkownik glang napisał:

> [...]
    > zlecenie anulowałem
    > kasa wróciła trzeciego dnia na konto więc chyba bez tragedii

    Doladowywalem rodzicom prepaid via payu.plz podlaczona KK - platnosc w czwartk
    wieczorem. Telefon doladowalo w poniedzialek rano. co ciekawe - kiedy zaplacilem juz
    normalnie karta doladowalo natychmiast.

  • 6. Data: 2012-06-22 23:18:59
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    MichalL <m...@n...poczta.onet.pl> wrote:
    > Dzisiaj rano zapłaciłem "zapłać z Sync" na Allegro. Kasa z rachunku
    > zeszła, ale Allegro widzi nadal "Zdefiniowałeś płatność, czekamy na
    > informację z banku o zleceniu wpłaty. "

    Placilem dzisiaj po 16tej i przeszlo, po 4 minutach mialem potwierdzenie.

    a.

  • 7. Data: 2012-06-23 14:21:05
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 22 Cze, 22:23, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > payu ostatnio się zeszmaciło totalnie
    > kasa idzie bardzo długo

    Faktycznie, robi się dziadostwo.
    Doładowanie telefonu za pośrednictwem payU zrealizowało się dopiero po
    2 dniach, mimo zdjęcia kasy z konta bankowego. Gdyby karta sim nie
    miała jeszcze kilku złotych zapasu, payU pozbawiłoby mnie telefonu na
    2 dni.

  • 8. Data: 2012-06-23 14:48:29
    Od: Tomek <t...@g...com>

    Zapłaciłem prowizje na allegro, poszło w minutę może dwie.

    Komuś rozliczyło już jakąkolwiek transakcje i dostał zwrot 5%? Ja niestety dopiero
    dziś kartę dostałem i czekam na rozliczenie ;-)

  • 9. Data: 2012-06-23 14:51:37
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    W dniu sobota, 23 czerwca 2012 14:48:29 UTC+2 użytkownik Tomek napisał:
    > Zapłaciłem prowizje na allegro, poszło w minutę może dwie.
    >
    > Komuś rozliczyło już jakąkolwiek transakcje i dostał zwrot 5%? Ja niestety dopiero
    dziś kartę dostałem i czekam na rozliczenie ;-)

    Zwrot dopiero będzie do 5 dnia następnego miesiąca, czyli do 5 lipca.

  • 10. Data: 2012-06-23 19:08:34
    Od: "wacław" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ostatnio kupowałem coś na allegro.
    Jako forma zapłaty przepisywałem nr karty debetowej do przedstawionej formatki
    (zdaje się, że było to PayU).
    Rozumiem, że to nie jest Płace z Alior Sync i z takiej transakcji nie będzie 5%
    zwrotu?
    Jak w takim razie płaci się z Alior Sync?