  • 21. Data: 2012-06-28 15:39:20
    Temat: Re: Synek i payU
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    wacław <d...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote on 2012-06-25_18:47

    B3%C5%82owe+informacje

    > Kolego uprzejmy :)
    > Informacji ze strony głównej nigdy nie przyjmuję za stan rzeczywisty. Jest
    > dużo stron głównych, których wytłuszczoną treść weryfikuje potem drobny druk w
    > regulaminie. I stąd moje wątpliwości próbuję rozwiać na pbb.
    > Rozumiem jednak frajdę z prześmiewczej ironii, więc skoro pomaga to się cieszę
    > :)

    Nie przejmuj się, neoniusz tak ma :-)

    witrak()

  • 22. Data: 2012-06-28 16:25:54
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28.06.2012 15:39, witrak() pisze:
    > Nie przejmuj się, neoniusz tak ma :-)

    Zrob w takim razie to samo co troll ELC.

  • 23. Data: 2012-06-29 11:15:05
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    neoniusz <n...@j...org> wrote on 2012-06-28_16:25

    > Zrob w takim razie to samo co troll ELC.

    neoniuszu, zacznij trzymać poziom, bo od dołu niewiele Ci zostało :-P

    witrak()

  • 24. Data: 2012-06-29 14:33:14
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.06.2012 11:15, witrak() pisze:

    > neoniuszu, zacznij trzymać poziom, bo od dołu niewiele Ci zostało :-P

    Juz pisalem, zrob to samo co twoj kolega ELC, czyli dodaj mnie do KF i
    miej spokoj. Do tej pory myslalem, ze tylko on ma jakies problemy z
    glowa, ale chyba bardzo chcesz mu dorownac.

  • 25. Data: 2012-06-29 23:03:00
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    neoniusz <n...@j...org> wrote on 2012-06-29_14:33

    > Juz pisalem, zrob to samo co twoj kolega ELC, czyli dodaj mnie do
    > KF i miej spokoj. Do tej pory myslalem, ze tylko on ma jakies
    > problemy z glowa, ale chyba bardzo chcesz mu dorownac.

    Przynudzasz...
    A jeśli chciałeś mnie obrazić, to od razu Ci powiem, że nie
    zdołasz - na to trzeba, abym uznał, że masz klasę :)

    Ale spoko, pracuj dalej, masz jeszcze dziesięciolecia przed sobą :-P

    witrak()
    [EOT]