  • 1. Data: 2012-07-13 01:24:33
    Temat: SyneC uchyka się od uznnaia transakcji...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Matka wykonała 3 transakcje pierwszego dnia używania karty SyneCkowej...
    SyneC zanotował tylko dwie transakcje... Matka jest niezadowolona...
    Mówi, że umawiała się ze mną na 3 transakcje, nie na 4...

    Jako dowody swej racji pokazuje mi 3 slipy...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-07-13 20:41:43
    Temat: Re: SyneC uchyka się od uznnaia transakcji...
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :
    > Matka wykonała 3 transakcje pierwszego dnia używania karty SyneCkowej...
    > SyneC zanotował tylko dwie transakcje...

    Zanotował gdzie?

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 3. Data: 2012-07-13 20:48:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." jtpq3l$via$...@n...news.atman.pl

    zanotował tylko dwie transakcje...

    > Zanotował gdzie?

    W blokadach.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-07-14 09:21:12
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :
    > "Zbynek Ltd." jtpq3l$via$...@n...news.atman.pl

    zanotował tylko dwie transakcje...

    > W blokadach.

    Miałem podobny przypadek w GO. Płatność w aptece, poniżej 10 zł.
    Blokada była przez te ok. 7 dni. I zniknęła, bez obciążenia konta.
    Po około 1,5-2 miesiącach znienacka pojawiło się obciążenie z datą
    bieżącą, nie wykonania zakupu.

    Trzeba zachowywać czujność i kontrolować na bieżąco. Musiałem na
    gwałt robić trzeci zakup w Kijance.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 5. Data: 2012-07-14 12:43:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." jtr6jo$8kq$...@n...news.atman.pl

> [...]
    nie wykonania zakupu.

    > Trzeba zachowywać czujność i kontrolować na bieżąco. Musiałem na gwałt robić trzeci

    (; Ogarnij się. ;) Jak moja matka może gwałcić
    mego SynCa, którego dorobiła się ze mną?
    To niehumanitarne!!! ;)

    A teraz poważniej -- dlaczego na gwałt? Czy jest jakiś czas na te zakupy?

    U Ciebie pojawiła się blokada, natomiast u matki nie ma żadnej notatki
    poza slipem. Kiedyś matce Citi naliczył tak, jak Tobie GO, czyli
    zdecydowanie po terminie.,

    IMO pracownicy SynCa czytają tę grupę i powinni jakoś reagować na oznaki
    nieprawidłowości. Ostatecznie to nie ja tracę, ale oni. Matce teraz właśnie
    płacenie debetówką jest nawet na rękę, bo wyczerpała już dość dawno moją
    kredytówkę, a i swoją zapewne szybko wyczerpie, na dodatek ta jej karta
    dopiero teraz właśnie zaczyna swój nowy okres -- 15 lipca. Matka pewnie
    już ma kolejne zakupy zapłacone tą debetówką.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-07-14 14:27:45
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > To niehumanitarne!!! ;)
    >

    > A teraz poważniej -- dlaczego na gwałt? Czy jest jakiś czas na te zakupy?

    Ogarnij się ;-) Pisałem o karcie GO. Gdzie z pewnych względów jest
    wskazane robienie minimum 3 zakupów miesięcznie kartą.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 7. Data: 2012-07-14 17:31:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." jtroih$oja$...@n...news.atman.pl

    > Ogarnij się ;-) Pisałem o karcie GO. Gdzie z pewnych względów jest wskazane
    robienie minimum 3 zakupów miesięcznie kartą.

    Tu (w SynCu) też te 3 transakcje trzeba wykonać w ciągu
    jakiegoś czasu? Chyba nie. Po prostu za 3 transakcje
    5 dych... Ona te transakcje wykonała następnego dnia
    po aktywacji karty.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-07-14 18:04:10
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

> [...]
    robienie minimum 3 zakupów miesięcznie kartą.

    > Tu (w SynCu) też te 3 transakcje trzeba wykonać w ciągu

    Tak. I nie chyba. 40 dni od założenia konta? Patrz regulamin.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 9. Data: 2012-07-14 18:08:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." jts58a$tb$...@n...news.atman.pl

    > Tak. I nie chyba. 40 dni od założenia konta? Patrz regulamin.

    Nie wiedziałem tego. Widzę, że albo matka uchyla się od kolejnych
    transakcji, albo bank uchyla się... ;) Mam przed sobą 3 slipki -- bez
    wątpienia z tej samej karty -- dwie transakcje są w blokadach, trzeciej
    nie ma wcale. Pójdę i ja do tego sklepu, coś kupię i zobaczę, czy także
    nie będzie tego płacenia w ,,systemie''. :) Sklep Społem, niedaleko
    mnie. Płatność bezdotykowa.

    Dzięki za ostrzeżenie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-07-15 06:06:41
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Płatność bezdotykowa.

    To może być istotne. Wszystkie trzy były bezstykowe czy tylko ta, której
    nie widać w blokadach? Bezstykowa mogą chyba się nie pojawiać w blokadach
    tylko od razu po rozliczeniu jako obciążenie.