  • 1. Data: 2012-07-12 18:04:20
    Temat: autouzupełnianie w sync
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    używa ktoś autouzupełniania w sync?
    włączyłem testowo z kwotą minimalną 30zł, max 1000zł, codzienne.
    3 dni mam 18zł na koncie i się nie uzupełnia z oszczędnościowego.
    wiem że pisze, że minimalne uzupełnienie 50zł,
    ale ja to rozumowałem że jak mam 18zł, to na drugi dzień będe miał 68zł.

    skoro jest inaczej to po co mozna zadelkarować minimalną mniejsza niż 50zł?

    --
    m7marek

  • 2. Data: 2012-07-12 18:19:38
    Temat: Re: autouzupełnianie w sync
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-12 18:04, m7marek pisze:
    > używa ktoś autouzupełniania w sync?
    Tak, ale szczęśliwie nie trafiłem na ten problem... przez chwilę
    myślałem nawet że to auto-uzupełnianie jest jedną dobrze działającą
    rzeczą u syna, a jednak to też zepsuli...

    > skoro jest inaczej to po co mozna zadelkarować minimalną mniejsza niż 50zł?
    Jeśli wejdziesz na debet to aby zbilansować do mniej niż 50zł przelew
    może być większy niż 50zł

  • 3. Data: 2012-07-12 22:41:58
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    ale niedopracowany ten system, kolejny bug znalazłem:
    o 20:30 przelałem z oszczednosciowego na osobiste i niby od razu środki
    pokazały się na oszczednościowym, ale o 22:00 płaciłem na allegro przez
    Płacę z AliorSync i pokazało mi że nie mam dostępnych środków, ale
    zignorowałem to i niby przeszło, płatnośc zrealizowano, dla pewności
    zalogowałem się ponownie i tu stan konta OK, ale w historii do rachunku nic
    nie ma że się odbyło., dobrze że przynajmniej z PayU mam potwierdzenie, że
    płatność poszła.

    zresztą Alegro też miało jakieś zacięcie za pierwszym razem nie miałem
    możliwości wyboru Płacę z AliorSync, dopiero anulowałem rozpoczętą
    transakcję i ponownie spróbowałem i już był domyślny sposób płatności Sync.