  • 1. Data: 2012-06-27 17:09:48
    Temat: Lokaty
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Potrzebuje 20.000 na kilka miesiecy wrzucić - gdzie najkorzystniej obecnie?
    Lokaty czy juz bezbelkowe poliso-lokaty rządzą?

  • 2. Data: 2012-06-27 17:34:51
    Temat: Re: Lokaty
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    W dniu środa, 27 czerwca 2012 17:09:48 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Potrzebuje 20.000 na kilka miesiecy wrzucić - gdzie najkorzystniej obecnie?
    > Lokaty czy juz bezbelkowe poliso-lokaty rządzą?

    W mBanku i Multibanku masz 6,5% na 3 lub 6 msc.

  • 3. Data: 2012-06-27 19:56:33
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 27 Cze, 17:09, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
    > Potrzebuje 20.000 na kilka miesiecy wrzucić - gdzie najkorzystniej obecnie?
    > Lokaty czy juz bezbelkowe poliso-lokaty rządzą?

    Do 20.08 masz 7% na koncie oszczędnościowym w Millennium.

  • 4. Data: 2012-06-28 16:57:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Clegan c...@g...com ...

    > Do 20.08 masz 7% na koncie oszczędnościowym w Millennium.

    dzięki za namiary.

    Zastanawia mnie, dlaczego nie rozpowrzechniły się polisolokaty, skoro
    teoretycznie możnaby na nich dać wyższy procent, ponieważ omijają belkę.
    Jak sądzicie?