  • 1. Data: 2013-08-22 00:23:15
    Temat: Sync i premia za transakcje internetowe
    Od: "Rafal" <a...@p...pl>

    Witam,

    jak w temacie pytanie, czy w Syncu była już premia za lipiec?

    --
    Serdecznie pozdrawiam,

    Rafał

  • 2. Data: 2013-08-22 01:30:43
    Temat: Re: Sync i premia za transakcje internetowe
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Rafal" 52153dd2$0$1216$6...@n...neostrada.pl

    > jak w temacie pytanie, czy w Syncu była już premia za lipiec?

    Ja dostałem 14 sierpnia br.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2013-08-22 01:51:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kv3ij6$rt4$...@s...aioe.org

    > "Rafal" 52153dd2$0$1216$6...@n...neostrada.pl

    > Ja dostałem 14 sierpnia br.

    Przy okazji zobaczyłem, że SyneCek jest inteligentny do przesady. ;)

    Kupiłem w sierpniu: smartfon, dwie poduszki i przedłużenie VoIPa...
    Jedna z poduszek sprawia problemy (przetopiła się pomimo elektroniki,
    co mogło nie tylko mnie poparzyć, ale nawet porazić elektrycznością;
    sprzedawca nie dał rachunku imiennego, ale paragon) a sprzedawca
    jakoś niechętnie je rozwiązuje. :)

    Gdy sprawdzałem obecność premii, oczom moim ukazało się, że SyneCek
    nie odnotował zejścia szmalu za tę poduszeczkę.

    A co mówi Allegro? -- to samo. :)

    Ciekawe, czy teraz sprzedawca milszym okiem spojrzy na mój problem. :)

    -=-

    Jeden sprzedawca (zero negatywnych opinii) potraktował mnie lepiej
    niż bardzo dobrze, drugi (jest u niego trochę negatywnych opinii)
    zaś jest... Dziwny. :) Na przykład pyta mnie o to, do czego mi
    potrzebny rachunek imienny... Czy ja mam za darmo udzielać
    lekcji odliczania kosztów od podatków czy podstaw opodatkowania?...
    Przecież ja nie mam wykształcenia pedagogicznego...

    Aby było jasne, wspominany Grzech, :) potraktował mnie lepiej niż bardzo dobrze. :)

    http://allegro.pl/kamizelka-elektryczna-poduszka-tec
    h-med-49-zl-i3462398853.html

    Gorzej z piksel_sklep-em...
    Nie wiem też, co wówczas, gdy taka poduszeczka kogoś zabije. :)

    http://allegro.pl/elektryczna-poduszka-termiczna-ter
    mofor-wyszczupla-i3406076717.html

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2013-08-22 12:10:06
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2013-08-22 00:23, Rafal wrote:
    > jak w temacie pytanie, czy w Syncu była już premia za lipiec?

    byla 14.08

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."