  • 1. Data: 2013-08-21 13:35:46
    Temat: GetinOnline dzwoni
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Czy do kogoś dzwonili z GetinOnline z propozycjami odwiedzenia oddziału "HomeBroker"?

    Do mnie dzisiaj dzwonili, konsultant powiedział, że zaprasza na spotkanie, na temat
    lokat, że nie będą wciskali produktów i nie zna szczegółów.

    Na pytanie, dla czego nie wie po co mnie zaprasza - "dostałem numer od kierownika,
    Kierownik Pana zaprasza".

    Czy kogoś też tak motywowali do przyjścia? Warto iść, czy to znowu Getinowa, próba
    wciśnięcia "pewnego zysku" itp?

  • 2. Data: 2013-08-21 21:00:36
    Temat: Re: GetinOnline dzwoni
    Od: "Rebiun" <b...@w...pl>

    > Czy do kogoś dzwonili z GetinOnline z propozycjami odwiedzenia oddziału
    > "HomeBroker"?

    Omijać bardzo szerokim łukiem Home Brokery, Idee banki, getiny, openy
    wszelkie itp projekty Pana LC etc.
    Dobrze radzę z własnego doświadczenia.

  • 3. Data: 2013-08-21 21:49:22
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    To, że omijać to też wiem ;) Ale może ktoś zna szczegóły :)

  • 4. Data: 2013-08-21 22:05:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-21 21:00, Rebiun pisze:

    > Omijać bardzo szerokim łukiem Home Brokery, Idee banki, getiny, openy
    > wszelkie itp projekty Pana LC etc.
    > Dobrze radzę z własnego doświadczenia.

    Dlaczego? To bardzo uczciwi ludzie. Ostatnio do mnie zadzwonili i
    oferowali lokatę na 10%. Powiedziałem, że to pewnie nie jest prawdziwa
    lokata i o dziwo nic nie kręcił, tylko przyznał, że chodzi o sprzedaż
    wiązaną.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2013-08-21 22:13:08
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    U mnie właśni zapewniał facet, że będzie to lokata i bez dodatkowych produktów. To
    jeżeli teraz mają lepszą politykę to może się jednak przejdę

  • 6. Data: 2013-08-21 22:19:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > U mnie właśni zapewniał facet, że będzie to lokata i bez dodatkowych produktów. To
    jeżeli teraz mają lepszą politykę to może się jednak przejdę

    lokata jak najbardziej bankowa, ale w pakiecie z kontem osobistym

    jak ktoś jest zainteresowany szczegółami to zapraszam

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2013-08-21 22:35:03
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 12:49:22 -0700 (PDT), Michal Pl napisał(a):

    > To, że omijać to też wiem ;) Ale może ktoś zna szczegóły :)

    Szkoda czasu. Skusiłem się tylko dlatego, że było mi po drodze, a akurat
    dzień wcześniej myślałem o zamknięciu tam konta.

    Ta lokata "bez haczyków" na wysoki procent jest do 10k z koniecznością
    założenia konta i wykręcania limitów kartą. Im wyższe limity sobie
    założysz, tym wyższe oprocentowanie (są AFAIR trzy progi).

    Reszta to klasyczne wciskanie planów oszczędzania lub struktur, z
    marchewką w postaci krótkoterminowej lokaty na wysoki procent.

    Jedyne, co wydało mi się dość interesujące, to struktura z inwestycją w
    fundusz obligacji (rządowych, różnych krajów), gdzie minimalna wypłata na
    zakończenie to jakieś 106% początkowego kapitału (jeśli fundusz wykręci
    więcej, to rzecz jasna wypłata będzie odpowiednio wyższa). Ale to chyba
    inwestycja na cztery lata, a lokatę zwiększa o jakieś marne 0.5pp.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2013-08-21 23:05:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > więcej, to rzecz jasna wypłata będzie odpowiednio wyższa). Ale to chyba
    > inwestycja na cztery lata, a lokatę zwiększa o jakieś marne 0.5pp.

    Quatrro lub Quattro+ czyli inwestycja w fundusz Franklin Tempelton z
    gwarancją kapitału i zysku.

    Inwestycja na 4 lata z wypłatą na koniec lub co roku 25% kapitału + zysk.

    Fajna sprawa, nie wiąże się z opłatami za nabycie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2013-08-22 10:16:38
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > lokata jak najbardziej bankowa, ale w pakiecie z kontem osobistym

    > jak ktoś jest zainteresowany szczegółami to zapraszam

    Ja najbardziej chcialbym przystapic do produktu "Kwartalny Profit", podobno mozna
    sporo zarobic, masz to w swojej ofercie?

  • 10. Data: 2013-08-22 15:51:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ja najbardziej chcialbym przystapic do produktu "Kwartalny Profit", podobno mozna
    sporo zarobic, masz to w swojej ofercie?

    to mieli w Openie, ja jestem od kredytów hipotecznych ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS