  • 1. Data: 2012-11-05 06:36:14
    Temat: [Sync] Lokata rekomendacyjna
    Od: SERG <m...@p...fm>

    Witam

    Jest może jakaś osoba na tej grupie, która posiada lokatę rekomendującą
    oraz chciała by pomóc i zostać osoba polecającą? :)
    Planuję założyć tę lokatę, ale potrzebuje jakiejś osoby rekomendującej.
    Dodam, że nie jestem i do tej pory nie byłem klientem Synca.

  • 2. Data: 2012-11-05 10:22:34
    Temat: Re: [Sync] Lokata rekomendacyjna
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "SERG" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Jest może jakaś osoba na tej grupie, która posiada lokatę rekomendującą oraz
    > chciała by pomóc i zostać osoba polecającą? :)

    Poszlo na priv

  • 3. Data: 2012-11-05 18:37:51
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2012-11-05 10:22, Waldek pisze:

    > Poszlo na priv

    Nic do mnie nie dotarło, w SPAMie też niestety nic nie ma.
    Jak by dało jeszcze raz przesłać to by było super. Trzeba wyciąć NOSPAM
    z adresu @.

  • 4. Data: 2012-11-05 18:40:09
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2012-11-05 10:22, Waldek pisze:

    > Poszlo na priv

    Nic do mnie nie dotarło, w SPAMie też niestety nic nie ma. Był błąd w
    adresie i w nazwie serwera była "zjedzona" literka ""t"".