  • 11. Data: 2004-02-25 10:35:29
    Temat: Re: Supermarket w mBanku
    Od: i...@p...onet.pl

    > Na litość boską! Przecież w SFI mBanku i w CO Multi nie ma żadnych prowizji!

    Czy ci co grzmią o braku opłat napewno sprawdzili to na własnej skórze?

    ctrl-c ctrl-v z regulaminu na stronie Multibanku:

    § 8

    Opłaty i Prowizje

    1. MultiBank nie pobiera od Klienta opłat i prowizji z tytułu usługi
    pośrednictwa w nabywaniu i odkupywaniu jednostek uczestnictwa w funduszach
    inwestycyjnych. MultiBank pobiera opłaty i prowizje za czynności bankowe,
    dokonywane w celu realizacji zleceń czy dyspozycji Klienta w ramach pośrednictwa
    w nabywaniu i odkupywaniu jednostek uczestnictwa w funduszach inwestycyjnych (
    np. dokonanie przelewu celem złożenia zlecenia nabycia Jednostek Uczestnictwa)
    zgodnie z obowiązującą Taryfą prowizji i opłat w MultiBanku oraz umową o
    prowadzenie rachunku MultiKonto. Kwoty opłat i prowizji za dokonywanie czynności
    bankowych obciążają MultiKonto Klienta.

    2. Klient ponosi koszty opłat i prowizji należnych Funduszom z tytułu
    dokonywanych transakcji, zgodnie ze Statutami oraz innymi regulacjami
    obowiązującymi w Funduszach. Informacja o aktualnych stawkach w/w opłat i
    prowizji pobieranych przez Fundusze dostępna będzie w CUF, na stronach
    internetowych MultiBanku oraz za pośrednictwem multiLinii.

    oraz link do przykładowego funduszu

    http://co.multibank.pl/fundusze/?fid=6368

    Pozdrawiam
    Ilat

  • 12. Data: 2004-02-25 10:45:04
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A to dziwne.
    > ctrl-c ctrl-v z regulaminu na stronie Multibanku:

    mBank na przelewy nie pobiera, a i za zakupy/odkupienia za pośrednictwem
    mBanku nie ma opłat. Są tylko prowizje za zarządzanie i podatek od zysków
    :-))

    Pozdrawiam
    Robert WIcik

  • 13. Data: 2004-02-25 11:13:37
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > zgodnie z obowiązującą Taryfą prowizji i opłat w MultiBanku
    ^^^^^^^

    TOiP czytałeś? Opłaty są za przelewy wykonywane w placówkach. No, trudno,
    żeby w mBanku były takie opłaty :)))

> [...]
    > prowizji pobieranych przez Fundusze dostępna będzie w CUF, na stronach
    > internetowych MultiBanku oraz za pośrednictwem multiLinii.

    Zgodnie ze statusami - przyjrzyj statusy, będziesz wiedział o co chodzi.

    pzdr
    KK

  • 14. Data: 2004-02-25 11:15:05
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > mBank na przelewy nie pobiera, a i za zakupy/odkupienia za pośrednictwem
    > mBanku nie ma opłat. Są tylko prowizje za zarządzanie i podatek od zysków
    > :-))

    No, wyobraź sobie, że i multi nie pobiera za to co mBank. Różnica pojawia
    się przy placówkach, których mBank nie ma :)

    pzdr
    KK

  • 15. Data: 2004-02-25 11:18:47
    Od: "KK" <n...@n...com>

    <i...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy ci co grzmią o braku opłat napewno sprawdzili to na własnej skórze?

    Nie, miliony złotych w CO i nikt się nie zorientował ;)))

    > ctrl-c ctrl-v z regulaminu na stronie Multibanku:

    Coś się powtarzasz ;) No, ale przy ctrl-c ctrl-v to w sumie łatwo ;)))

    pzdr
    KK

  • 16. Data: 2004-02-25 13:11:27
    Temat: W SFI/CO przez _internet_ nie ma opłat !!!
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał:
    > Czy ci co grzmią o braku opłat napewno sprawdzili to na własnej skórze?

    Ty lepiej sprawdź zamiast wklejać ciągle to samo ;P

  • 17. Data: 2004-02-25 14:02:33
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    i...@p...onet.pl wrote:

    > Czy ci co grzmią o braku opłat napewno sprawdzili to na własnej skórze?
    >
    > ctrl-c ctrl-v z regulaminu na stronie Multibanku:
    >
    > § 8
    >
    > Opłaty i Prowizje

    [...]

    OK. CO Multi nie sprawdziłem - przepraszam. Natomiast aktywnie i często
    sprawdzam SFI mB. Gwarantuję, że - póki co - nawet półzłotówki za
    transakcję w SFI nie płacę ;)

    > Pozdrawiam
    > Ilat

    pzdrw
    PK

  • 18. Data: 2004-02-25 14:14:04
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Pa_K" <p...@p...onet.pl> napisał:
    > OK. CO Multi nie sprawdziłem - przepraszam. Natomiast aktywnie i często
    > sprawdzam SFI mB. Gwarantuję, że - póki co - nawet półzłotówki za
    > transakcję w SFI nie płacę ;)

    Ależ w Multi jest tak samo - nabycie/odkupienie przez inet nic nie kosztuje. W
    oddziale chyba 3zl.

  • 19. Data: 2004-02-26 06:23:53
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    WD wrote:

    > Ależ w Multi jest tak samo - nabycie/odkupienie przez inet nic nie kosztuje. W
    > oddziale chyba 3zl.

    W ogóle mam problem z czytaniem. Tym razem doczytałem po tzw. niewczasie ;)