  • 1. Data: 2003-02-03 14:43:49
    Temat: Supermarket Funduszy Inwestycyjnych w mBank ktory wbrac?
    Od: "Joanna" <j...@k...lm.pl>

    Wlasnie uruchomilam sobie ta usluge i moze ktos mi doradzic
    w ktory fundusz zainwestowac by osiagnac zyski wieksze niz na koncie?

    Pozdramia

  • 2. Data: 2003-02-03 15:25:50
    Od: "Henryk Marjak" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Joanna" <j...@k...lm.pl> napisał w wiadomości
    > Wlasnie uruchomilam sobie ta usluge i moze ktos mi doradzic
    > w ktory fundusz zainwestowac by osiagnac zyski wieksze niz na koncie?

    Ja chyba poczekam do wojny, tudziez jej bliskiego konca
    i lykne troche Funduszu Obligacji Dolarowych

    Pozdrawiam
    Henryk Marjak

  • 3. Data: 2003-02-03 21:20:38
    Od: "Joanna" <j...@k...lm.pl>

    Użytkownik "Henryk Marjak" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ja chyba poczekam do wojny, tudziez jej bliskiego konca
    > i lykne troche Funduszu Obligacji Dolarowych

    mysle ze ta wojenka troszke potrwa
    a teraz mozna byc cos nabyc ;)

    Asia

  • 4. Data: 2003-02-04 10:45:31
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    >
    > Ja chyba poczekam do wojny, tudziez jej bliskiego konca
    > i lykne troche Funduszu Obligacji Dolarowych

    Wybuchu jak w panice dolar bedzie po 3,60-3,70 :) widze kolega dobrze mysli
    a to nie dobrze ze jest takich wiecej :))