  • 1. Data: 2009-03-12 15:40:07
    Temat: Super lokata
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Prosze się nie śmiać, ale szukając lokaty pewnej i o dobrym
    oprocentowaniu znalazłem takie śmieszne monetki 2zł w NBP.
    Zajrzałem na Allegro i okazało się, że te same monetki kosztują
    20-50% ceny jaka płace w okienku. Żółw z 2002 kupiony za 2zł
    kosztuje dzić 20zł. O innych nie wspomnę.
    Oczywiście lokata taka nie jest nieograniczona. Nie da się kupić
    za więcej niż kilka tysięcy, ale jako dodatkowa lokata jak
    znalazł. Serdecznie polecam.

  • 2. Data: 2009-03-12 16:20:41
    Temat: Re: Super lokata
    Od: "Robert(felo)" <r...@g...com>

    On 12 Mar, 16:40, Wojciech Frybyśu <wfru8548...@pocztaNO-
    SPAM.iUSUNTOnteria.pl> wrote:
> [...]
    > Oczywiście lokata taka nie jest nieograniczona. Nie da się kupić
    > za więcej niż kilka tysięcy, ale jako dodatkowa lokata jak

    To się spóźniłes jakieś 7 lat.
    Ja widziałem działki budowlane w 2002 roku, nad jeziorem, piękny
    teren, za 6000zł, teraz po 200.000zł.

  • 3. Data: 2009-03-12 16:21:17
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Robert(felo) pisze:

    > To się spóźniłes jakieś 7 lat.
    > Ja widziałem działki budowlane w 2002 roku, nad jeziorem, piękny
    > teren, za 6000zł, teraz po 200.000zł.

    A masz coś w 2009 roku do kupienia?

  • 4. Data: 2009-03-12 18:22:51
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Frybyśu" <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>
    napisał w wiadomości

    > A masz coś w 2009 roku do kupienia?

    Porównaj sobie nakłady tych monet.

    Zyga

  • 5. Data: 2009-03-12 19:20:56
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Zyga pisze:

    > Porównaj sobie nakłady tych monet.

    Pisz w co inwestowac a nie wymądrzasz się.

  • 6. Data: 2009-03-12 20:19:01
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    napisał w wiadomości

    > Pisz w co inwestowac a nie wymądrzasz się.

    Po pierwsze to grzeczniej proszę.
    To jest wątek o 2 złotówkach nordic gold, sam go założyłeś.
    Nie twierdzę że na dwójkach nie da się zarobić. Sam mam trochę dwójek, ale
    nie z tego roku.
    Ja tylko zwracam uwagę że żółw, którego podałeś za przykład miał nakład
    600.000 a nakłady w tym roku to 1.300.000 do 1.700.000. Widzisz subtelną
    różnicę? To dwa
    Trzy. Kupić to jedno. Pomyśl jak to sprzedasz. Na allegro? Dolicz prowizję,
    bieganie na pocztę, pakowanie. Czas też kosztuje. To nie akcje gdzie klikasz
    zlecenie i już. Sprzedałem trochę srebrnych monet i uwierz mi, zajmuje to
    trochę czasu.

    Zyga

  • 7. Data: 2009-03-12 20:33:08
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Zyga pisze:

    > Po pierwsze to grzeczniej proszę.

    Nie prosisz, ale sie wyśmiewasz.

    > To jest wątek o 2 złotówkach nordic gold, sam go założyłeś.
    > Nie twierdzę że na dwójkach nie da się zarobić. Sam mam trochę dwójek, ale
    > nie z tego roku.

    I to właściwie było by na temat. Warto kupić trochę i tyle.

> [...]
    > zlecenie i już. Sprzedałem trochę srebrnych monet i uwierz mi, zajmuje to

    To zawarłem jako ostrzeżenie w swoim poście. Masz rację. Jedynie
    w czasie kryzysu taka moneta bedzie na pewno coś warta, bo
    monety sa coś warte zawsze. Może niewiele, ale za 10 sztuk na
    pewno kupisz chleb. A może i za 5 szt.
    Po za tym jeśli kupie dziś po 2zł monetę, to wydam ja w sklepie
    jak nie będzie potrzebna. Nie zachęcam do kupowania monet
    numizmatycznych a oecne okolicznosciowe. W Meksyku juz brakuje
    bilonu.

    P.S. Co do innych pomysłów na kryzys prosze się nie krępować.
    Piszcie. Każda dywersyfikacja ma sens.

  • 8. Data: 2009-03-12 21:08:05
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:gpbatk$b67$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > Oczywiście lokata taka nie jest nieograniczona. Nie da się kupić
    > za więcej niż kilka tysięcy, ale jako dodatkowa lokata jak

    Podałeś cenę z oferty sprzedaży, kupna czy transakcyjną?
    Próbowałeś sprzedać 1000 sztuk takich śmiesznych monetek?
    --
    marfi

  • 9. Data: 2009-03-13 05:53:22
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    marfi pisze:
    > Użytkownik "Wojciech Frybyśu"
    > <w...@p...iUSUNTOnteria.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Podałeś cenę z oferty sprzedaży, kupna czy transakcyjną?
    > Próbowałeś sprzedać 1000 sztuk takich śmiesznych monetek?

    Nie nie próbowałem, ale widziałem woreczki mennicze po kilka
    tysięcy.
    To prawda, że jest to pewna niedogodnośc i nie jest to łate jak
    waluta, ale dywersyfikacja myślę jest dobra.
    Zresztą o niedogodnosciach napisałem wyżej.