    From: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Super lokata
    Date: Thu, 12 Mar 2009 16:40:07 +0100

    Prosze się nie śmiać, ale szukając lokaty pewnej i o dobrym
    oprocentowaniu znalazłem takie śmieszne monetki 2zł w NBP.
    Zajrzałem na Allegro i okazało się, że te same monetki kosztują
    20-50% ceny jaka płace w okienku. Żółw z 2002 kupiony za 2zł
    kosztuje dzić 20zł. O innych nie wspomnę.
    Oczywiście lokata taka nie jest nieograniczona. Nie da się kupić
    za więcej niż kilka tysięcy, ale jako dodatkowa lokata jak
    znalazł. Serdecznie polecam.