    From: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Super lokata
    Date: Thu, 12 Mar 2009 21:33:08 +0100

    Zyga pisze:

    > Po pierwsze to grzeczniej proszę.

    Nie prosisz, ale sie wyśmiewasz.

    > To jest wątek o 2 złotówkach nordic gold, sam go założyłeś.
    > Nie twierdzę że na dwójkach nie da się zarobić. Sam mam trochę dwójek, ale
    > nie z tego roku.

    I to właściwie było by na temat. Warto kupić trochę i tyle.

    > Trzy. Kupić to jedno. Pomyśl jak to sprzedasz. Na allegro? Dolicz prowizję,
    > bieganie na pocztę, pakowanie. Czas też kosztuje. To nie akcje gdzie klikasz
    > zlecenie i już. Sprzedałem trochę srebrnych monet i uwierz mi, zajmuje to
    > trochę czasu.

    To zawarłem jako ostrzeżenie w swoim poście. Masz rację. Jedynie
    w czasie kryzysu taka moneta bedzie na pewno coś warta, bo
    monety sa coś warte zawsze. Może niewiele, ale za 10 sztuk na
    pewno kupisz chleb. A może i za 5 szt.
    Po za tym jeśli kupie dziś po 2zł monetę, to wydam ja w sklepie
    jak nie będzie potrzebna. Nie zachęcam do kupowania monet
    numizmatycznych a oecne okolicznosciowe. W Meksyku juz brakuje
    bilonu.

    P.S. Co do innych pomysłów na kryzys prosze się nie krępować.
    Piszcie. Każda dywersyfikacja ma sens.