  • 1. Data: 2023-06-04 16:49:07
    Temat: Strona Lukasbanku padła
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    I jak ja się teraz będę logował? Chlip...

    L.

  • 2. Data: 2023-06-04 20:06:52
    Temat: Re: Strona Lukasbanku padła
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 4 czerwca 2023 o 16:49:10 UTC+2 Lisciasty napisał(a):
    > I jak ja się teraz będę logował? Chlip...

    Mi jak tam padnie jeden bank to smutno nie jest, mam jeszcze 9 innych.
    Hmmm, widać nie jestem jak ten pasterz czy wdowa...

  • 3. Data: 2023-06-04 20:08:16
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2023-06-04 o 20:06, Dawid Rutkowski pisze:> Mi jak tam padnie
    jeden bank to smutno nie jest, mam jeszcze 9 innych.> Hmmm, widać nie
    jestem jak ten pasterz czy wdowa...
    Sam bank żyje w pewnym sensie bo go żabojadzi zjedli kilka lat temu.
    Ale stary adres internetowy działał długo i go używałem a teraz jednak
    finalnie padł ;)

  • 4. Data: 2023-06-04 20:19:59
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 4 czerwca 2023 o 20:08:19 UTC+2 Lisciasty napisał(a):
> [...]
    > Sam bank żyje w pewnym sensie bo go żabojadzi zjedli kilka lat temu.
    > Ale stary adres internetowy działał długo i go używałem a teraz jednak

    O jak ciekawie to francuskie :)
    Mi też obecnie, po zakończeniu drugiego wiśnio-konta, został dostęp netowy bez
    żadnych usług - fajne, bo mogę sobie zapytać, kiedy konta zamknąłem.
    Ale tego oddziału z panią Jagodą (świeży import z Lublina, pozdrowienia ;) już na
    Puławskiej nie ma.

  • 5. Data: 2023-06-05 13:37:07
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

> [...]
    > Sam bank żyje w pewnym sensie bo go żabojadzi zjedli kilka lat temu.
    > Ale stary adres internetowy działał długo i go używałem a teraz jednak

    Hmm, ale to z DNS go wykreślili?
    Bo może przeglądarka ci się zestarzała - w drugim francuzie właśnie przestał
    mi się wyświetlać ekran logowania.
    Ani be ani me że coś nie tak, stare czy coś - po prostu biały ekran i koniec.
    Sama strona działa - tzn. w tablecie mogę się zalogować, bo żeby tam jakikolwiek
    wniosek zadziałał to zapomnij.

  • 6. Data: 2023-06-15 07:03:41
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

> [...]
    > Sama strona działa - tzn. w tablecie mogę się zalogować, bo żeby tam jakikolwiek

    http://lukasbank.com.pl/

    ale żabole kupili mój bank chyba już z 8 lat temu, i tak szacun że do
    tej pory domena działała ;)

    L.