  • 1. Data: 2023-05-30 15:58:43
    Temat: Multi RORy
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    "Si, Si, Gwiazda Hollywood. Multi dinero. Multi rozwody. Multi fiki-fik od rana do
    wieczora!"
    To tak tytułem wstępu.
    Okazało się, że w milku można mieć aż 8 ROR typu "millennium 360" - i być może
    jeszcze 8 np. "prestige" - ale w to już nie wnikałem.
    Oszczędnościowe profit można mieć jednak tylko jedno na "relację" - czyli np. jedno
    indywidualne, jedno wspólne z kimś A, jedno wspólne z kimś B itp.

    No ale 8 ROR "w jednej relacji" - a do każdego można mieć po 2 debetówki - to
    niemało.
    Jak tak się zastanowię to z moich "obecnych banków" chyba tylko mBąk daje taką
    możliwość (i chyba tam też jest 8 - ten sam soft mają? - a może 10? ;)
    Coś jeszcze w inteligo można było - a może można wciąż - zakładać sobie subkonta -
    kiedyś to chyba aż 1000 - ale do nich nie można chyba kart.

    Znacie jeszcze jakieś inne banki, gdzie można mieć więcej niż 1 podstawowy ROR
    indywidualnie?

  • 2. Data: 2023-05-30 16:15:40
    Temat: Re: Multi RORy
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    [...]
    > Coś jeszcze w inteligo można było - a może można wciąż - zakładać sobie subkonta -
    kiedyś to chyba aż 1000 - ale do nich nie można chyba kart.
    W inteligo można do 10 (zmienili jakiś czas temju i o tym pisałem)

    > Znacie jeszcze jakieś inne banki, gdzie można mieć więcej niż 1 podstawowy ROR
    indywidualnie?

    Nie wiem jak jest w PKO BP - jak miałem ror to był przycisk do
    podpisania kolejnej umowy - ale nie próbowałem.
    KJ

  • 3. Data: 2023-05-30 16:24:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 May 2023 06:58:43 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
> [...]
    kiedyś to chyba aż 1000 - ale do nich nie można chyba kart.

    > Znacie jeszcze jakieś inne banki, gdzie można mieć więcej niż 1 podstawowy ROR

    Jaki "podstawowy" - ten Podstawowy Rachunek Płatniczy z ustawy?
    Jego w ogóle można miec tylko jeden, we wszystkich bankach.
    Przynajmniej tak to ustawa formułuje, co na to banki to nie wiem.
    -nie maja możliwosci sprawdzic innych banków?
    -zwisa im to.
    -zwisa im to tak bardzo, ze pozwalają otworzyc dowolną ilość,
    -tylko czekają, aby móc wykryc i klientowi naliczyc opłaty za
    prowadzenie rachunku za poprzednie 3 lata :-)

    natomiast tych niepodstawowych, to wydaje mi się, że nie ma
    ograniczen, ale faktycznie tylko w mbanku mam dwa.

    Dochodzą jeszcze konta otwarte na inny nr klienta, i póżniejsze
    problemy z aplikacją na telefon. Oraz fuzje banków, i przenoszenie
    kont.

    Natomiast Millenium swój PRP jakos dobrze ukrył ... proszą sie o karę?

    J.