  • 1. Data: 2023-06-04 20:16:16
    Temat: Odnawianie kart w mBąku.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Miał ktoś ostatnio?
    Na ile przed końcem ważności przysyłają nową kartę?

    Echh, mBąk, żeby zastrzec zgubioną odnowioną kartę, to najpierw trzeba ją aktywować.

    Przerobiłem też walkę z ajfonem przy ustawianiu płacenia "telefonem" - o mało się
    przy tym na stałe nie zablokował...
    Ciekawe czy zadziała.
    A jakiś jeszcze bank pozwala na płacenie "telefonem" kartą zaraz po jej zamówieniu?
    Żeby nie było tak pięknie dodam, że udało się z debetówkami, ale z kredytówką już
    nie.
    Choć może dlatego, że to bezpikaczowa (chyba, bo wiele lat karta zastrzeżona, jeszcze
    się taka ze złotą rybką pokazywała, a kredyt sobie był - w mbąku tak można, dopiero
    po zamówieniu nowej wskoczył obrazek pasiaka - i być może błędem kosztującym 30zł
    było zamawianie tej karty - a propos, testował ktoś pełne zamknięcie KK, wraz z
    kredytem, przez net - da się? Jeśli tak to jak?) visa classic - a coś mi się kołacze
    jeszcze może nawet ze śp. forum mbąka, że tymi w ogóle nie można "telefonem"...