  • 1. Data: 2002-07-18 14:58:42
    Temat: Sprawdzanie CVV2 kartami Lukas/BZWBK
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

    Witam!
    Jakiś czas temu pisałem że przy płatności przez inet
    wpisałem celowo błędny kod CVV2 dla VC Lukasa
    a mimo to transakcja została autoryzowana.

    Wniosek się nasuwał (podpowiadany przez niektórych z Was)
    żę centrum kart BZWBK nie sprawdza kodu CVV2.

    W takim przekonaniu żyłem sobie po dziś dzień.
    Otóż regulowałem dzisiaj płatność za pośrednictwem ecard'u
    tyle że kartą VC BZWBK Idea Profit. I co się okazało?
    Na dwie próby podania błędnego CVV2, dwie odmowy
    autoryzacji. Dopiero za trzecim razem kiedy podałem
    poprawny kod autoryzowano kartę.

    Bardzo ten fakt mnie ucieszył :-)
    Zawsze to jakieś częściowe zabezpieczenie.

    Czyżby centrum kart BZWBK zaczęło nagle sprawdzać CVV2?

    hosi

  • 2. Data: 2002-07-18 15:42:41
    Temat: Re: Sprawdzanie CVV2 kartami Lukas/BZWBK
    Od: "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl>

    "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl> wrote at pl.biznes.banki:

    > Czyżby centrum kart BZWBK zaczęło nagle sprawdzać CVV2?

    Przedwczoraj wieczorem, Merlin, Lukas, łyknęło bez kodu.

    Alf/red/
    PS towar miałem dziœ ok. 10:30

  • 3. Data: 2002-07-18 19:19:33
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

    Użytkownik "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl> napisał:

    > Przedwczoraj wieczorem, Merlin, Lukas, łyknęło bez kodu.

    Ano właśnie, to dosyć ciekawe.
    Niby Lukasa i BZWBK to samo centrum obsluguje,
    ale karty BZWBK mają sprawdzane CVV2 a Lukasa w takim
    układzie nie.
    Ciekawe...

    hosi

  • 4. Data: 2002-07-19 10:49:58
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl> writes:

> [...]
    > a mimo to transakcja została autoryzowana.
    >
    > Wniosek się nasuwał (podpowiadany przez niektórych z Was)
    > żę centrum kart BZWBK nie sprawdza kodu CVV2.

    A dlaczego nie byl to wniosek, ze Lukas nie sprawdza tego kodu?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 5. Data: 2002-07-20 06:30:38
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Krzysztof Halasa wrote:
    > A dlaczego nie byl to wniosek, ze Lukas nie sprawdza tego kodu?

    Bo karty Lukasa są obsługiwane przez CZAB BZ.
    --
    pjo

  • 6. Data: 2002-07-21 19:39:53
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    d...@o...net (Piotr J. Ochwal) writes:

    > Bo karty Lukasa są obsługiwane przez CZAB BZ.

    To w takim razie moze owo CZAB BZ nie sprawdza tego kodu, a problem
    nie dotyczy czesci zwiazanej z rozliczeniem transakcji z terminali?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 7. Data: 2002-07-22 07:18:26
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > To w takim razie moze owo CZAB BZ nie sprawdza tego kodu, a problem
    > nie dotyczy czesci zwiazanej z rozliczeniem transakcji z terminali?
> [...]

    Krzysztof, "Poczytaj mi mamo" - ze zrozumieniem. :)

    Bart

  • 8. Data: 2002-07-22 12:59:27
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    <b...@p...onet.pl> writes:

    > Krzysztof, "Poczytaj mi mamo" - ze zrozumieniem. :)

    Ech, jak ja lubie, gdy ktos nie ma nic do napisania, a mimo to pisze.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 9. Data: 2002-07-22 18:13:48
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisał:

    > To w takim razie moze owo CZAB BZ nie sprawdza tego kodu, a problem
    > nie dotyczy czesci zwiazanej z rozliczeniem transakcji z terminali?

    Możesz jaśniej? ;)

    hosi
    GG# 520751

  • 10. Data: 2002-07-23 00:59:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    > Możesz jaśniej? ;)

    A, teraz dopiero zauwazylem ze druga karta byla BZWBK - moze wiec
    rzeczywiscie zaczeli, bo dziwne by bylo, gdyby robili roznie dla roznych.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator