  • 1. Data: 2006-09-03 17:05:01
    Temat: Spłata kredytu
    Od: "fig" <f...@n...com>

    Chcę wiząć kredyt na nieruchomość. Prawdopodobnie za około rok będe miał
    pieniądze, żeby spłacić cały kredyt. Jaki bank jest nalepszy dla takiego
    kredytu ? Czy wszystkie banki biorą prowizje przy spłacaniu całego kredytu
    "przed czasem" ?

    fig

  • 2. Data: 2006-09-04 06:40:24
    Temat: Re: Spłata kredytu
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu fig porozsypywal nastepujace haczki:
    > Chcę wiząć kredyt na nieruchomość. Prawdopodobnie za około rok będe miał
    > pieniądze, żeby spłacić cały kredyt. Jaki bank jest nalepszy dla takiego
    > kredytu ?
    Ten ktory zaoferuje Ci najlepsze warunki
    Czy wszystkie banki biorą prowizje przy spłacaniu całego kredytu "przed
    czasem" ?
    Nie
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-09-04 06:54:46
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    > Czy wszystkie banki biorą prowizje przy spłacaniu całego kredytu
    > "przed czasem" ?

    Wszystkie pewnie nie, ale rozwaz tez oferte tych ktore biora, bo moze sie
    okazac ze wszystkie warunki wziete do kupy, dadza Ci tanszy kredyt w banku z
    poborem prowizji od wczesniejszej splaty niz w banku, ktory nie pobiera
    takiej.

    marp.

  • 4. Data: 2006-09-04 10:39:44
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Patrze, patrze a tu fig porozsypywal nastepujace haczki:

    jezeli kredyt bedzie <80kzl to zaden bank nie bedzie mogl pobrac
    prowizji od wczesniejszej splaty

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2006-09-05 12:55:07
    Od: k...@p...onet.pl

    > jezeli kredyt bedzie <80kzl to zaden bank nie bedzie mogl pobrac
    > prowizji od wczesniejszej splaty

    Ale ten warunek chyba nie dotyczy kredytow hipotecznych...

    Konrad