  • 1. Data: 2002-06-17 21:43:08
    Temat: Mam konto w pekao sa
    Od: "Savior" <s...@s...pl>

    10801343-xxxxxx-27004-894000
    czy jest teraz nowy zapis numeru konta
    musze wpisac ktutszy a nie wiem jaki to.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-06-18 05:55:45
    Temat: Re: Mam konto w pekao sa
    Od: Marcos <m...@c...pl>

    Nic nie słyszałem o nowym, krótszym zapisie
    numeru konta. Do tej pory dla rachunku
    w PEKAO S.A. będąc w oddziale, który prowadzi
    dany rachunek, można było podać tylko drugą
    część numeru konta jako krótszy zapis, czyli
    to co ukryłeś :-).
    Będąc w innym oddziale trzeba pamiętać numer
    oddziału prowadzącego konto, lub pierwszą
    część numeru konta, czyli 10801343 (numer
    rozliczeniowy oddziału banku).
    Ja jednak wole zawsze wypisywać cały numer...

    Pzdr.

    --
    Marek Zwolinski
    e-mail: M...@c...pl

  • 3. Data: 2002-06-18 08:25:35
    Od: "Savior" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Marcos" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > część numeru konta, czyli 10801343 (numer
    > rozliczeniowy oddziału banku).
    > Ja jednak wole zawsze wypisywać cały numer...

    Czyli jak podam
    10801343-xxxxxx
    to starczy?

  • 4. Data: 2002-06-18 08:26:02