  • 11. Data: 2017-07-10 22:07:45
    Temat: Re: Śmierć nadchodzi o zmroku....
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 10.07.2017 Dawid Rutkowski <d...@w...pl> napisał/a:

    > Całe szczęście, że bezproblemowo można zrobić downgrade.

    Dziurawa przeglądarka uruchamiana na serwerze
    - przedni ponysł :)`

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 12. Data: 2017-07-11 10:34:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 10 lipca 2017 22:07:46 UTC+2 użytkownik Dominik Ałaszewski
    napisał:

    > Dziurawa przeglądarka uruchamiana na serwerze
    > - przedni ponysł :)`

    Oj, bez przesady, to serwer testowy, wyłącznie intranetowy.
    A dziurawa aż tak bardzo nie jest, to w końcu wersja ESR, także do wykrytych dziur
    idą patche - aż do pojawienia się kolejnej wersji ESR, którą jest ta nieszczęsna 52 -
    stąd w CentOS dostępność w repo tylko wersji 46 i 52 - i żadnej między nimi.
    A jakiś pomysł na ślimakowatość 52? Nie chce mi się, ale może w końcu podłącze KVM do
    serwera i sprawdzę, czy problem nie jest w net/X11.

  • 13. Data: 2017-07-11 11:06:03
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 11.07.2017 Dawid Rutkowski <d...@w...pl> napisał/a:

    > Oj, bez przesady, to serwer testowy, wyłącznie intranetowy.

    To tym bardziej niepotrzebnie ma "wyjście na świat" ;-)
    Ale spokojnie, każdy robi jak uważa i wcale nie jestem
    zdania, że wiem lepiej :-)

> [...]
    stąd w CentOS dostępność w repo tylko wersji 46 i 52 - i żadnej między nimi.

    No właśnie patrzę na https://www.mozilla.org/en-US/firefox/organizations/
    faq/
    Dla mnie to niezbyt czytelne, ale czy wsparcie dla linii 40 nie
    skończyło się 13 czerwca?

    > A jakiś pomysł na ślimakowatość 52? Nie chce mi się, ale może w końcu podłącze KVM
    do serwera i sprawdzę, czy problem nie jest w net/X11.

    To pytanie na koszerną grupę (np. p.c.o.l), ale może włączona
    jakaś akceleracja grafiki?

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 14. Data: 2017-07-12 09:29:40
    Temat: [OT] Re: Śmierć nadchodzi o zmroku....
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > także do wykrytych dziur idą patche

    Skoro piszesz, że patche idą także do wykrytych dziur, to do czego
    jeszcze te patche idą?
    Nie należy używać słów, których znaczenia się nie rozumie.
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 15. Data: 2017-07-12 09:31:32
    Temat: Re: [OT] Re: Śmierć nadchodzi o zmroku....
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-12 o 09:29, Akarm pisze:

    > Skoro piszesz, że patche idą także do wykrytych dziur, to do czego
    > jeszcze te patche idą?

    Do rozszerzeń funkcjonalności.

    > Nie należy używać słów, których znaczenia się nie rozumie.

    Tępy grammar-nazi.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2017-07-12 21:37:02
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Akarm w

    > Skoro piszesz, że patche idą także do wykrytych dziur, to do czego
    > jeszcze te patche idą?
    > Nie należy używać słów, których znaczenia się nie rozumie.

    Możesz zacząć od wyjaśnienia corozumiesz/jakrozumiesz/czyrozumiesz [1] słowo
    "patche", a dalej to się braku spacji możesz doszukiwać dopiero...

    --
    'Tom N'

  • 17. Data: 2017-07-12 22:38:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 10 Jul 2017 12:13:54 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:
    > Chodzi pod CentOS 6.9 na serwerze jako X-client, a wyświetla na
    X-serv

    firefox jako x-client nie działa stabilnie tak od wersji 2.x.

    --
    Marek

  • 18. Data: 2017-07-12 22:39:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 10 Jul 2017 20:07:45 +0000 (UTC), Dominik
    Ałaszewski<D...@g...pl.invalid> wrote:
    > Dziurawa przeglądarka uruchamiana na serwerze
    > - przedni ponysł :)`

    no i co? Raczej jako root jej chyba nie uruchamia.

    --
    Marek