  • 1. Data: 2015-06-20 19:46:29
    Temat: bank "z sierpem i młotem w logo" :) czyli osobliwe skojarzenie klienta
    Od: n...@p...pl

    ostatnio koleś opowiadał mi zdarzenie (w sumie
    mało ciekawe) które miało miejsce w pewnym banku

    rozśmieszył mnie jednak tym, że nie mogąc spamiętać
    obcojęzycznej nazwy banku opisał go słowami "bank
    z sierpem i młotem w logo" :)

    dłuższą chwilę nie mogłem skojarzyć co to za instytucja

    aż okazało się że chodzi o...

    Raiffeisen Polbank :)

    buahahahahaha... nigdy w życiu nie wpadłbym na tak osobliwe skojarzenie...

  • 2. Data: 2015-06-22 16:29:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> 2...@g...co

    : nigdy w życiu nie wpadłbym na tak osobliwe skojarzenie...

    Bo jesteś nowy. Gdy zestarzejesz się, wpadniesz na niejedno.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2015-06-23 17:10:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-06-20 19:46, nowyjestem<"!">poczta.pl pisze:
> [...]
    >
    > rozśmieszył mnie jednak tym, że nie mogąc spamiętać
    > obcojęzycznej nazwy banku opisał go słowami "bank

    A nie z cyrklem i kielnią? ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2015-06-25 13:13:34
    Od: Nathan <s...@w...ere>

    W dniu 2015-06-20 o 19:46, n...@p...pl pisze:
> [...]
    >
    > rozśmieszył mnie jednak tym, że nie mogąc spamiętać
    > obcojęzycznej nazwy banku opisał go słowami "bank

    w sumie.. BPH wygląda jak reklama kręgielni

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 5. Data: 2015-06-26 00:00:25
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]

    >Raiffeisen Polbank :)

    >buahahahahaha... nigdy w życiu nie wpadłbym na tak osobliwe skojarzenie...

    No ale mi się logo tego banku tez kojarzy z jakimś ruchem robotniczym

  • 6. Data: 2015-06-27 00:21:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krystek" mmbssi$g17$...@n...news.atman.pl

    > A nie z cyrklem i kielnią? ;)

    Z cyrklem i kątownicą/węgielnicą/ekierką/kątówką... ;)
    Mnie to logo przypomina figurki szachowe -- skoczki/konie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2015-06-27 00:23:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ghost" 558c7a03$0$27529$6...@n...neostrada.pl

    > No ale mi się logo tego banku tez kojarzy z jakimś ruchem robotniczym

    : Może z górnictwem?

    http://www.szczerbatomasz.pl/wp-content/uploads/2011
    /12/news_barborka.gif

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2015-06-27 12:32:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Jun 2015 00:21:27 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "Krystek" mmbssi$g17$...@n...news.atman.pl
    >
    > Z cyrklem i kątownicą/węgielnicą/ekierką/kątówką... ;)
    > Mnie to logo przypomina figurki szachowe -- skoczki/konie.

    Konik owszem, ale nie szachowy, tylko taki na kijku dla dzieci
    http://www.pakamera.pl/zabawki-inne-konik-na-kiju-ka
    rusia-nr722417.htm

    J.

  • 9. Data: 2015-06-28 23:47:45
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2015-06-27 o 12:32, J.F. pisze:
    > Dnia Sat, 27 Jun 2015 00:21:27 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski

    > Konik owszem, ale nie szachowy, tylko taki na kijku dla dzieci
> [...]

    Przecież to są śparogi - owszem, w kształcie głów końskich.

    MJ

  • 10. Data: 2015-06-29 14:16:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup

    rusia-nr722417.htm

    >Przecież to są śparogi - owszem, w kształcie głów końskich.

    Znaczy sie bank dla tych, co chcieli miec wlasny dach nad glowa ?

    Ale wiki twierdzi, ze to Kurpie i Podlasie ... czyzby w Austrii
    podobna moda ?
    Czy moze slowo pochodzi od jakiegos niemieckiego spar.....

    no nie, przeciez nie Sparkasse (spar = oszczedzac) :-)

    J.