  • 1. Data: 2022-05-25 20:50:40
    Temat: Słowa zaczynające się literą h...
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    Hameryka, haubica, harpoon, handel, hrywna...

    Hamerykanie ślą okręty do odblokowania portów, Federacja
    obiecuje dobrowolne odblokowanie w zamian za złagodzenie
    gospodarczych sankcji, które ponoć nie są zbyt uciążliwe
    dla FR a Duńczycy ślą harpoony... -- złotówka zyskuje...

    Hm... Szykuje się przełom?...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 2. Data: 2022-05-26 01:13:03
    Temat: Re: Słowa zaczynające się literą h...
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:t6ltq1$1hmn$1@gioia.aioe.org>
    user Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

> [...]
    > gospodarczych sankcji, które ponoć nie są zbyt uciążliwe
    > dla FR a Duńczycy ślą harpoony... -- złotówka zyskuje...

    bony kupię

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 3. Data: 2022-05-26 08:56:44
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 26 maja 2022 o 01:13:02 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > in <news:t6ltq1$1hmn$1...@gioia.aioe.org>

    > bony kupię

    Echh, jak się wziąłem i kupiłem, to kurs spada.
    Stracić nie stracę, ale mniej zyskam ;P

    A harpoon to ile ma zasięgu?
    No i w końcu jest ta wojna czy nadal nie ma (miała być za "niesprowokowaną agresję
    Ukrainy na okręt Moskwa", to teraz może będzie za walkę z korsarstwem)?

  • 4. Data: 2022-05-26 19:44:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:28a495c3-1851-422d-b055-002e06dd7acdn@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Echh, jak się wziąłem i kupiłem, to kurs spada.
    > Stracić nie stracę, ale mniej zyskam ;P

    ustawiam zlecenie na 6zł
    i czekam.

    > A harpoon to ile ma zasięgu?

    300km

  • 5. Data: 2022-05-26 23:14:03
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > in <news:28a495c3-1851-422d-b055-002e06dd7acdn@googlegr
    oups.com>

    > ustawiam zlecenie na 6zł
    > i czekam.

    USD/EUR po wielomiesięcznych wzrostach teraz nieco spada,
    a PLN bardziej za EUR podąża.

    > 300km

    Chyba bliżej 250km. Większość wersji krócej, najbardziej
    popularne 120km.

    Arek