  • 1. Data: 2004-02-11 13:39:37
    Temat: Brak danych we wtórniku BPH i co ze stałymi zleceniami?
    Od: "Piotrek20" <p...@b...pl>

    Niedługo rozliczenia podatkowe i mam pytanie... potrzebuje jeden wtórnik z
    października 2003, wchodze na strone BPH i go znajduje, ale na rachunku
    odbiorcy i jego nazwie są puste pola!!! Jak pójde do banku aby mi dali
    papierowy dowód tej wpłaty to też dadzą mi dowód z wpłatą na rachunek, który
    nie będzie tam wpisany?!

    I dlaczego zlecenia stałe w serwisie internetowym BPH jeszcze nie działają?
    Ani zmodyfikować, ani usunąć.

  • 2. Data: 2004-02-11 13:49:34
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > I dlaczego zlecenia stałe w serwisie internetowym BPH jeszcze nie działają?
    > Ani zmodyfikować, ani usunąć.

    Działają, działają. Tylko wymyślili sobie, że zleceń definiowanych przez telefon
    i w oddziale nie można zmienić przez internet. Prawda, że byle jaki klient by
    tego nie wymyślił :-)

    Tip:
    Zadzwoń na bankofon, usuń zlecenie, potem sobie zdefiniuj przez internet i
    zmieniaj do woli.

    Uwaga:
    W TOiP jest opłata za zmianę/anulowanie zlecenia, które nie było wykonane
    przynajmniej 3 razy. Nie wiem, czy dotyczy to zmian przez internet. Jakbyś coś
    wiedział, to daj znać.

    Jacek

  • 3. Data: 2004-02-12 11:31:47
    Od: "cza" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > przynajmniej 3 razy. Nie wiem, czy dotyczy to zmian przez internet. Jakbyś

    można jeszcze spróbować zainstalować jave sun 1.4.1_03 jest do tego idealna!
    http://www.nps.cn/soft/j2re-1_4_2_03-windows-i586-p.
    exe
    prosze o głos po testach ;)

  • 4. Data: 2004-02-12 11:40:25
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > można jeszcze spróbować zainstalować jave sun 1.4.1_03 jest do tego idealna!
    > http://www.nps.cn/soft/j2re-1_4_2_03-windows-i586-p.
    exe
    > prosze o głos po testach ;)

    Przyznam, że nie rozumiem. Do czego jest idealna? Do zmiany przelewów, których
    się nie da zmienić, bo taka jest funkcjonalność systemu?

    Javę polecam ciągnąć ze stron Sun'a albo z zaufanych witryn.

    Jacek

  • 5. Data: 2004-02-13 14:28:58
    Od: "cza" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > się nie da zmienić, bo taka jest funkcjonalność systemu?
    >
    > Javę polecam ciągnąć ze stron Sun'a albo z zaufanych witryn.

    jest idealna jak się ma problemy z netscapem albo mozillą 1.5 albo operą i
    ściągnięceiem komponentu.
    nie tu mnie onet wpisał gdzie trzeba , bo to był temat SEZAM I MOZILLA

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-02-13 19:43:12
    Od: "Piotrek20" <p...@b...pl>

    Byłem w placówce, mają mi załatwić bezpłatnie potwierdzenie tego przelewu za
    około tydzień.