  • 31. Data: 2009-01-06 08:58:35
    Temat: Re: Sensowno?ć inwestycji w fundusze
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    > A widzisz... jeszcze coś. Aby utrzymać swoją pozycję po wygaśnięciu
    > kontraktu, trzeba go, jak to nazwałeś, 'zrolować', czyli jak rozumiem
    > - odnowić. Czyli domyślam się, że stary sprzedać, kupić nowy. Poszukam
    > o tym jeszcze sam, jak będę miał z tym problem - nie omieszkam zapytać
    > :)

    Nie ma co szukać, koszt rolowania to 14 - 20 zł na futa czyli jakby prowizja
    circa 0,1%.
    Dlatego pisze o najdalszej serii, zeby przy B&H ponosic koszta jak
    najmniejsze.
    Ale popatrz na wykres nikkei od 1970 i sie zastanów.
    To juz tak na marginesie

  • 32. Data: 2009-01-06 19:58:14
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Tue, 6 Jan 2009 09:58:35 +0100, "skippy" <s...@t...mercury> wrote:

> [...]
    >najmniejsze.
    >Ale popatrz na wykres nikkei od 1970 i sie zastanów.

    Wiem o tym. Dlatego od razu powiedziałem, że mnie interesuje... po
    prostu gra :)

    --
    z/svc