  • 1. Data: 2009-05-01 15:41:20
    Temat: Warto zerknąć
    Od: "Mieciu.AP Szuszczkiewicz" <m...@w...pl>

    Witam!
    http://www.xtb.pl/strona.php?p=561
    Czy jest na tej liście któryś z dyskutantów?
    Pozdrawiam serdecznie z piękna natury.

  • 2. Data: 2009-05-01 16:58:21
    Temat: Re: Warto zerknąć
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mieciu.AP Szuszczkiewicz" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:gtf5au$je7$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Witam!
    > http://www.xtb.pl/strona.php?p=561

    Ciekawe czy w realu ktoś osiąga takie wyniki?!

    Tomek

  • 3. Data: 2009-05-01 20:25:31
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Takie konkursy na wirtualnej kasie robia wiecej szkody niz pozytku. Dziwie
    sie XTB, ze w ten sposob robi ludziom mąkę z mózgów.

    D.

  • 4. Data: 2009-05-02 17:02:00
    Od: "Mieciu.AP Szuszczkiewicz" <m...@w...pl>

    Witam!
    Dziwi mnie odpowiedz fachowca. De facto skąd ten pogląd?
    Pozdrawiam
    PS.
    Dalej widzę magiczny krąg typu "Dzisiaj przy dobrym timingu bylo do wyjęcia
    ponad 33%"
    i podobne ble ble.

  • 5. Data: 2009-05-02 21:35:44
    Od: TomoT <T...@g...com>

    chcesz poznac czy wypomniec ,ze nikogo nie ma ? zreszta bez roznicy,
    pytasz o niewlasciwy konkurs...
    szkode jak najbardziej robi, ludziom mlodym bez doswiadczenia,
    najwieksza tym ktorym sie uda wstrzelic do czolowki...
    a dziwic sie nie ma czemu... te liczby dzialaja na wyobraznie
    "zielonych" i to mocno, to swietna reklama, jak dotad stac ich na 4
    autko z rzedu czyli reklama musi byc efektywna.

    TomoT

  • 6. Data: 2009-05-03 19:46:50
    Temat: Re: Warto zerknac
    Od: "Mieciu.AP Szuszczkiewicz" <m...@w...pl>

    Witam!
    Dobrze jest zanim sie chlapnie cus takiego jak Dieterek zapoznac sie z
    platforma obslugujaca zlecenia.
    Pozdrawiam
    Uzytkownik "TomoT" <T...@g...com> napisal w wiadomosci
    e.googlegroups.com...

  • 7. Data: 2009-05-03 19:49:07
    Od: "Mieciu.AP Szuszczkiewicz" <m...@w...pl>

    Witam!
    Jak ocenisz naganiacza na akcję po 1 gr z minimalnym krokiem 1 gr?
    Pozdrawiam