    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Security by mediocrity
    Date: Tue, 22 Sep 2015 17:28:51 +0200

    Bardzo lubię pewien bank, moje lubienie jest spisane umową na lat 30 aż.

    Bank dzisiaj postanowił do mnie zadzwonić w Ważnej Sprawie.

    Zadzwonił, zapewne w celu zachowania najwyższych standardów, z numeru
    zastrzeżonego i od razu zaczyna mnie wypytywać o Ważne Rzeczy aby
    stwierdzić czy dodzwonił się właściwie. Stwierdziłem że Ważne Rzeczy są
    dość ważne z punktu widzenia security mojej upierdliwej osoby, więc nie
    podałem.

    Wchodziły w grę 2 możliwości:

    a) bank posiada waznego managera w garniturze od armaniego który zakłada
    że dzwonienie do ludzi z zastrzezonych numerów jest secure bo tak mówili
    na podyplomówce MBA

    b) to tylko złodziej tożsamości, na pewno nie zna nawet numeru buta
    prezesa banku

    Droga dedukcji byla niezykle prosta: mój bank na pewno nie zatrudnia
    idiotów na stanowiskach managerów. Więc na 100% punkt b). Ostrzegam
    tylko przed jakims oszustem podszywającym sie pod bank ktorego nawet nie
    stac na prepaida.

    Jakoś mam taki odruch bycia upierdliwym jak napotykam głupotę. Wy też
    tak macie?

    Miły zlodziej tożsamosci poinformował mnie że w tej sytuacji muszę udać
    sie do oddzialu. Choć nie wiem dlaczego, to tylko o jakiś głupi "+" w
    nazwie chodziło i w dodatku zamieszanie nie zmojej winy.