  • 11. Data: 2003-09-28 07:43:32
    Temat: Re: Scenariusz Argentynski dla Polski?
    Od: "RysioPysio" <r...@N...pop.e-wro.pl>

    Użytkownik "Piotr" <f...@y...cum> napisał w wiadomości
    news:c591693b0487326c21d7a8f69562bae1@news.teranews.
    com...
    > : On Sat, 27 Sep 2003 22:00:28 +0200, "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    > : wrote:
    > :
    > : >BTW. ciekawy materiał na temat kryzysu w Argentynie
    > : >
    > : >http://tinyurl.com/ow8a
    > :
    > : Ciekawe tylko czemu ten rzadowy raport nie wspomina slowem o
    > : gospodarce ktora dokonala najwiekszego skoku w tamtym rejonie - Chile
    > :
    To proste - bo wzrost gospodarczy zapoczątkowano fizycznym wytępieniem
    komunistów. Dlatego o tym sza.

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 12. Data: 2003-09-28 07:45:17
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

    Użytkownik <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Piotr, to tylko z pozoru absurd - pomysl o takim rozwiazaniu: sztuczna wagina
    > czy pochwa (0%) stymuluja wyobraznie erotyczna, z czego bierze sie pociag do
    > prawdziwych czesci ciala.
    > W wyniku takiego pociagu biora sie dzieci, ktorym potrzeba zeszytow (22%) czy
    > zabawek (22%).
    > Slowem sztuczne waginy generuja opodatkowanie VAT 22%. To jest logiczne.
    > Nawet Bareja by o tym nie pomyslal......

    myslisz, ze jakis urzedas na to wpadł?
    to o czym piszesz jest bardzo wyrachowane i watpie,
    ze jakis tepy komuch to sobie wymyslil
    moim zdaniem to zupelny przypadek :-)))
    ale przyznaje, ze tok rozumowania jest wrecz genialny :-))))

    Grzegorz

  • 13. Data: 2003-09-28 07:52:25
    Od: f...@y...cum (Piotr)

    On Sun, 28 Sep 2003 07:39:37 +0000 (UTC), " " <t...@g...pl>
    wrote:

    >Slowem sztuczne waginy generuja opodatkowanie VAT 22%. To jest logiczne.
    >Nawet Bareja by o tym nie pomyslal......

    Spora dawka logiki jest w tym wnioskowaniu ale zeby bylo calkowicie
    spojne nalaloby wprowadzic 0% VAT albo przynajmniej obnizyc go do 11%
    bo z roznych badan wynika ze ponad polowa ruchu w Sieci to sciaganie
    golych bab lub czatowanie w celach mniej lub bardziej wiadomych ;)

    Piotr

  • 14. Data: 2003-09-28 07:59:51
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > To proste - bo wzrost gospodarczy zapoczątkowano fizycznym wytępieniem
    > komunistów. Dlatego o tym sza.

    I dlatego Pinochet jest tak znienawidzony przez całe
    ogólnoświatowe lewactwo.

    > pozdrawiam
    wzjm
    Pix

  • 15. Data: 2003-09-28 09:11:29
    Od: "Jan Werbiński" <j...@N...com>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > "Jan Werbiński" <j...@N...com> wrote
    in
    > message news:bl4k1c$pro$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >

    > hmmm.. no właśnie ..
    > a dlaczego nie kredyt na 20 lat ?

    Przy obecnych stopach kredyt na 20, a na 10 lat to podobna kwota raty. Nie
    ma sensu brać długoterminowych kredytów, chyba że się należy do
    uprzywilejowanej grupy społecznej której się należy większa sprawiedliwość
    społeczna. :-P

    Strona domowa http://www.janwer.com/
    Nasza sieć http://www.fredry.net/

  • 16. Data: 2003-09-28 09:13:31
    Od: "Jan Werbiński" <j...@N...com>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@U...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ze jakis tepy komuch to sobie wymyslil
    > moim zdaniem to zupelny przypadek :-)))
    > ale przyznaje, ze tok rozumowania jest wrecz genialny :-))))

    :-O
    Jest odwrotnie. Zerowa stawka VAT na akcesoria mające zastąpić normalne
    współżycie obniża przyszłą sprzedaż zeszytów i zabawek.

    ;-)

  • 17. Data: 2003-09-28 09:19:48
    Od: Andrzej <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik t...@g...pl napisał:

> [...]
    > Slowem sztuczne waginy generuja opodatkowanie VAT 22%. To jest logiczne.
    > Nawet Bareja by o tym nie pomyslal......

    Przyznaj się, ty też pewnie tego nie wymyśliłeś tylko przeczytałeś w
    jakimś raporcie Rządowego Centrum Studiów Strategicznych.

  • 18. Data: 2003-09-28 12:12:09
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Piotr" <f...@y...cum> wrote in message
    com...
    > Sytuacja w ktorej Panstwo VAT'uje dostep do Internetu i zeszyty dla
    > dzieci stawka 22% a na sztuczne pochwy i wibratory obowiazuje 0% VAT
    > jest jak z nienakreconego filmu sp. Bareji.

    ludzie, którzy cytują artykuły z superexpresu :)))) lubię ich :)))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 19. Data: 2003-09-28 12:17:29
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Jan Werbiński" <j...@N...com> wrote in
    message news:bl68qd$fqs$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > ma sensu brać długoterminowych kredytów, chyba że się należy do
    > uprzywilejowanej grupy społecznej której się należy większa sprawiedliwość

    moje pytanie dotyczyło raczej tego, jakie jest zagrożenie wzięcia kredytu na
    20 lat ?
    nie sądzę, aby Państwo w środku Europy nawet po kryzysie walutowym trwać w
    nim dłużej niż 3-4 lata
    a więc to raptem 1/5 rat całego kredytu płacona po wyższym kursie walut

    ale może się mylę

    a co do podobnej raty na 10 i 20 lat to nie wiem jak kolega to policzył

    załóżmy
    kredyt 200 000 , na 6.5% , raty równe

    przy 20 latach rata wynosi 1491,14
    przy 10 latach rata wynosi 2270,96

    779 zł różnicy, czyli 50% niższej raty to chyba jednak duża różnica

  • 20. Data: 2003-09-28 18:43:20
    Od: "Jan Werbiński" <j...@N...com>

> [...]
    > nim dłużej niż 3-4 lata
    > a więc to raptem 1/5 rat całego kredytu płacona po wyższym kursie walut

    Jeżeli kryzys zdarzy się za 3 lata, a bank wymówi umowę, to cienko to widzę.

> [...]
    >
    > przy 20 latach rata wynosi 1491,14
    > przy 10 latach rata wynosi 2270,96
    >
    > 779 zł różnicy, czyli 50% niższej raty to chyba jednak duża różnica

    Kredyty długoterminowe są oprocentowane wyżej od krótkoterminowych.

    Kiedy ja brałem parę lat temu kredyt na samochód to różnice były znacznie
    mniejsze. Przy kredycie bardzo długim większość (np 80%) raty stanowiły
    odsetki.