  • 1. Data: 2013-09-05 20:43:05
    Temat: WALUTOMAT
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    Ktoś wie co się dzieje z walutomatem?

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 2. Data: 2013-09-05 22:45:07
    Temat: Re: WALUTOMAT
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 5 Sep 2013 20:43:05 +0200, wromek napisał(a):

    > Ktoś wie co się dzieje z walutomatem?

    Połączyli się z Internetowykantor.pl tworząc spółkę akcyjną "Currency
    One SA": https://www.walutomat.pl/news.php
    Poza tym, działa normalnie.
    Chyba, że chodzi Ci o coś innego?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2013-09-06 07:13:55
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Połączyli się z Internetowykantor.pl tworząc spółkę akcyjną "Currency
    > One SA": https://www.walutomat.pl/news.php
    > Poza tym, działa normalnie.
    > Chyba, że chodzi Ci o coś innego?

    Jak to pisałem to walutomat nie działał od kilku minut i w sumie nie działał
    jakieś pół godziny.
    Akurat były fajne oferty na Euro i chciałem sprzedać ale nie sprzedałem a
    potem kurs lekko spadł.

    --
    pozdrawiam, wromek