  • 1. Data: 2002-10-02 16:48:23
    Temat: Są wyniki pustelnika
    Od: "Sslaus" <s...@N...o2.pl>

    Są wyniki pustelnika... .ale zaprosilem 8 osob, sam im przelewalem (kazdemu)
    po 500zł... co robic? dzownic do nich czy pisac z reklamacja???

    Sslaus

  • 2. Data: 2002-10-02 18:31:39
    Temat: Re: Są wyniki pustelnika
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Sslaus" <s...@N...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Są wyniki pustelnika... .ale zaprosilem 8 osob, sam im przelewalem (kazdemu)
    > po 500zł... co robic? dzownic do nich czy pisac z reklamacja???

    A gdzie sa te wyniki ???

    GreG

  • 3. Data: 2002-10-02 18:37:02
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Sslaus" <s...@N...o2.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A gdzie sa te wyniki ???
    >
    > GreG

    OK. Znalazlem.
    http://www.mbank.com.pl/pustelnik2/index.html

    GreG

  • 4. Data: 2002-10-02 18:38:11
    Od: "Sslaus" <s...@N...o2.pl>

    > A gdzie sa te wyniki ???

    na stronie mbanku???

    sorry jestem troche zdenerwowany... ale sądząc po dyskusji na
    cybercafe.mbank... nie jestem sam...

    http://www.mbank.com.pl/pustelnik2/index.html
    tu są wyniki.

    Sslaus

  • 5. Data: 2002-10-02 21:38:48
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Sslaus" <s...@N...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Są wyniki pustelnika... .ale zaprosilem 8 osob, sam im przelewalem (kazdemu)
    > po 500zł... co robic? dzownic do nich czy pisac z reklamacja???

    Z Regulaminu promocji:
    Reklamacje Uczestnik konkursu powinien składać na piśmie, w terminie 7 dni od
    dnia ogłoszenia listy Laureatów

    Konkursu, pod adresem: mBank Bankowość Detaliczna BRE Banku SA Al. Mickiewicza
    10, 90-050 Łódź

    GreG