  • 1. Data: 2004-04-05 11:55:42
    Temat: SMS po przelewie?
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Zastanawiam się, czy którykolwiek z banków oferuje usługę powiadomienia o
    zwiększeniu salda rachunku (np. wpłyniętym przelewie) poprzez SMS lub e-mail
    wysłany NIEZWŁOCZNIE ?
    Oczywiście w pytaniu nie mam na myśli powiadomienia o zmianie salda
    wysyłanego np. następnego dnia...
    JaC

  • 2. Data: 2004-04-05 12:02:25
    Temat: Re: SMS po przelewie?
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    e-mail
    > wysłany NIEZWŁOCZNIE ?
    > Oczywiście w pytaniu nie mam na myśli powiadomienia o zmianie salda

    inteligo?

    kursor

    ps.
    co za nick? strach odpowiadac... ;-)

  • 3. Data: 2004-04-05 12:07:32
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Zastanawiam się, czy którykolwiek z banków oferuje usługę powiadomienia o
    > zwiększeniu salda rachunku (np. wpłyniętym przelewie) poprzez SMS lub
    e-mail
    > wysłany NIEZWŁOCZNIE ?

    Inteligo

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2004-04-05 12:18:44
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik 666 napisał:

> [...]
    > wysłany NIEZWŁOCZNIE ?
    > Oczywiście w pytaniu nie mam na myśli powiadomienia o zmianie salda

    Oczywiscie Inteligo. Zdecydowanie najlepsza oferta pod tym wzgledem. Ale
    nie idealna. Masz albo sam SMS albo i SMS i email. Samego maila nie ma.
    A szkoda. Do tego informacje zawarte w SMSach sa dosyc skromne.

    Wlasnie testuje BPH. Mozna ustawic powiadomienia SMSami i mailami.
    Informacji jeszcze mniej niz w Inteligo. Powiadomienia przychodza po
    wplywie lub wychodzacym przelewie. Oraz raz dziennie z biezacym saldem.
    Nie ma powiadomien dla operacji kartowych (co jest IMHO bzdura ciezka).

    Bartol

  • 5. Data: 2004-04-05 14:44:42
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Oczywiscie Inteligo. Zdecydowanie najlepsza oferta pod tym wzgledem. Ale
    > nie idealna. Masz albo sam SMS albo i SMS i email. Samego maila nie ma.
    > A szkoda. Do tego informacje zawarte w SMSach sa dosyc skromne.

    ostatnio rozszerzyli tresc smsow, mi tam wystarcza co jest, a faktycznie
    szybkosc reakcji na przelewy, wyplacanie karta jest porazajaca. nie
    zdazylo mi sie zebym czekal dluzej niz 10 sek na powiadomienie.

    Mimo iz serwis nie nalezy do tanich, to jednak bardzo dobrze dziala.

    --
    GideoN

    Usun [NO SPAM] z adresu email aby napisac do mnie

  • 6. Data: 2004-04-05 17:57:50
    Od: "T" <n...@w...pl>

    Użytkownik "GideoN" <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> napisał w wiadomości

> [...]
    > zdazylo mi sie zebym czekal dluzej niz 10 sek na powiadomienie.
    >
    > Mimo iz serwis nie nalezy do tanich, to jednak bardzo dobrze dziala.

    u mnie to wyglada tak, ze kiedy siegam ręką po banknoty do wysięgnika to
    czuję wibrę w kieszeni :]
    i to przyzwyczajenie jest straszne, chciałem się przenieść do citi bo
    światowy bank i za granicą oddziały,
    przelewy za free, a tu masz Ci los, smsy z 1 dniowym opóźnieniem :/

  • 7. Data: 2004-04-05 19:37:56
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik T napisał:

    > u mnie to wyglada tak, ze kiedy siegam ręką po banknoty do wysięgnika to
    > czuję wibrę w kieszeni :]

    owszem, szczegolnie przy podpisywaniu transakcji, zanim skoncze
    podpisywac, to mnie wibra juz meczy.

    > i to przyzwyczajenie jest straszne, chciałem się przenieść do citi bo
    > światowy bank i za granicą oddziały,
    > przelewy za free, a tu masz Ci los, smsy z 1 dniowym opóźnieniem :/

    no niestety jak sie przyzwyczaisz do tego serwisu to potem strasznie
    jest. Jeszcze zeby byl tanszy, no ale coz...teoretycznie mozna z niego
    zrezygnowac...

  • 8. Data: 2004-04-06 08:21:50
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Czyli konkretnie ile kosztuje?
    Od wiadomości, czy ryczałt?
    JaC

  • 9. Data: 2004-04-06 08:43:21
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    666 wrote:

    > Czyli konkretnie ile kosztuje?
    > Od wiadomości, czy ryczałt?

    W TOiP stoi, że 4,99 zł/miesięcznie. Opłata jest pobierana począwszy
    od trzeciego miesiąca rozrachunkowego. Zakładają pewnie, że przez te
    dwa miesiące za friko tak się przyzwyczisz, że już nie będziesz chciał
    z tego zrezygnować. Zakładają również, że kiedy podasz przy
    wypełnianiu wniosku numer telefonu komórkowego, to chcesz z tego
    serwisu korzystać. Choć przyznać muszę, że podczas aktywowania konta
    Pani z telelinki zapytała czy chcę z aktywować tę usługę.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair

  • 10. Data: 2004-04-06 08:56:32
    Od: GoideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Human Being wrote:
> [...]
    > Choć przyznać muszę, że podczas aktywowania konta Pani z telelinki
    > zapytała czy chcę z aktywować tę usługę.

    pytala i owszem, a te 2 darmowe miesiace niestety przyzwyczaiaja do tego
    cholernego serwisu sms :-) na poczatku myslelem ze zrezygnuje z tgo po 2
    miesiacach, ale przyzwyczailem sie i z bolem serca place dalej :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie