  • 1. Data: 2004-04-05 09:14:05
    Temat: Gdzie w Inteligo jest biezaczy kurs USD?
    Od: "Alexx" <h...@p...onet.pll>

    Czesc
    Kupilem cos za granica placac karta Visa Electron z Inteligo..
    Z kwoty, ktora mi zdjeli z konta widze ze policzyli sobie "godziwy" kurs
    ponad 4,2zł za dolara
    Tymczasem w mBanku dzisiejszy kurs przelicznikowy jest 3.93
    Na stronach inteligo nie moge znalezc kurus złoty/dolar
    Czy ktos wie gdzie on jest??

    pozdr
    Alexx

  • 2. Data: 2004-04-05 14:45:19
    Temat: Re: Gdzie w Inteligo jest biezaczy kurs USD?
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    moze na http://www.pkobp.pl

    --
    GideoN

    Usun [NO SPAM] z adresu email aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2004-04-05 19:07:24
    Od: "sdolina" <s...@p...onet.pl>

    >moze na http://www.pkobp.pl

    To jest kurs Visy, która przelicza walutę w której dokonałes transakcji na
    USD a następnie wg kursu PKO BP na złotówki.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl