  • 1. Data: 2003-12-21 12:36:06
    Temat: SKOK - opinie
    Od: "frutis" <f...@i...pl>

    Witam szanownych grupowiczów, nie wiem czy to dobra grupa ale zapytam:
    Czy któś miał doświadczenia ze SKOK tj. Spółdzielczą Kasą
    Oszczędnościowo-Kredytową im. Stefczyka?
    Myślę by do niej przystąpić i ulokować na ich lokacie 20tys zł na
    oprocentowaniu 6,3% w skali roku na 3 miesiące.
    Czy jest to dobra lokata? Z tego co mo mówili dodatkowy koszt to jedynie
    około 100zł wpisowe. Jakie grupowicze mają doświadczenia ze SKOK ?
    pozdrawiam
    Dariusz

    ps. Jeśli źle trafiłęm z pytanie to przepraszam

  • 2. Data: 2003-12-21 14:07:00
    Temat: Re: SKOK - opinie
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bs446m$n91$...@g...uci.agh.edu.pl,
    frutis <f...@i...pl>:
> [...]
    > Czy jest to dobra lokata? Z tego co mo mówili dodatkowy koszt to
    > jedynie około 100zł wpisowe. Jakie grupowicze mają doświadczenia ze

    Generalnie to dobra oferta, ale na 3 miesiace Ci sie nie oplaca takiej kwoty
    przy 100zl wpisowego (nie wiem, czy az tyle faktycznie - opieram sie na
    Twoich danych). Dostaniesz 250zl odsetek, z czego 100zl zje wpisowe! To
    lepiej zaloz lokate o nizszym oprocentowaniu w zwyklym banku, np. Dominet ma
    atrakcyjne, albo Eurobank.

    http://www.trimen.pl/witek/odsetki/index.html

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-12-21 17:43:27
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    frutis <f...@i...pl> napisał(a):

    > Myślę by do niej przystąpić i ulokować na ich lokacie 20tys zł na
    > oprocentowaniu 6,3% w skali roku na 3 miesiące.

    A co to za lokata?
    > Czy jest to dobra lokata? Z tego co mo mówili dodatkowy koszt to jedynie
    > około 100zł wpisowe.
    Tutaj masz koszty przystąpienia http://www.skokstefczyk.pl/htm/start.htm i
    kliknij link "członkostwo"

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 4. Data: 2003-12-21 19:12:15
    Od: n...@w...pl (NETborg)

> [...]
    > Twoich danych). Dostaniesz 250zl odsetek, z czego 100zl zje wpisowe! To
    > lepiej zaloz lokate o nizszym oprocentowaniu w zwyklym banku, np. Dominet

    SKOKi pobierają wpisowe + składka na SKEF oraz udziały.
    Z tego udziały są zwracane w przypadku rezygnacji z członkostwa.
    Należy pamiętać, że te kwoty są płacone jednokrotnie przy uzyskiwaniu
    członkostwa.
    Następnie można korzystać z wszystkich produktów i usług oferowanych przez
    dany SKOK.
    Czyli jeżeli kolega będzie jednorazowo korzystał z lokaty w tym SKOKu to nie
    opłaca mu się wstępować w szeregi członków ale jeżeli będzie korzystał z
    innych usług lub produktów ewentualnie będzie zakładał w przyszłości
    następne lokaty to należy się dobrze zastanowić czy to nie jest dobre
    posunięcie.
    Sam jestem członkiem jednego ze SKOKów i na razie nie miałem żadnych
    problemów a wręcz przeciwnie (uzyskałem wysoki kredyt nie mając formalnie
    zdolności kredytowej na jego zaciągnięcie).

    Pozdrawiam,
    NETborg

  • 5. Data: 2003-12-23 14:46:40
    Od: "666" <j...@o...pl>

    No i to jest bardzo cenna informacja dla chcących ulokować tam swoje własne ciężko
    zarobione pieniądze ;-)))
    JaC

  • 6. Data: 2004-02-08 20:48:33
    Od: "Madab" <o...@p...onet.pl>

    Hej! Ja jestem jej członkiem :-) więc miałem doświadczenia.
    Są w porządku. Póki u nich lokowałem byłem zadowolony, a jak poszedłem do
    funduszy... to teraz żałuję :-(
    pzdrw
    Madab