    From: n...@w...pl (NETborg)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: SKOK - opinie
    Date: 21 Dec 2003 20:12:15 +0100

    From: "Robert" <u...@o...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Sunday, December 21, 2003 3:07 PM

    > bs446m$n91$...@g...uci.agh.edu.pl,
    >
    > Generalnie to dobra oferta, ale na 3 miesiace Ci sie nie oplaca takiej
    kwoty
    > przy 100zl wpisowego (nie wiem, czy az tyle faktycznie - opieram sie na
    > Twoich danych). Dostaniesz 250zl odsetek, z czego 100zl zje wpisowe! To
    > lepiej zaloz lokate o nizszym oprocentowaniu w zwyklym banku, np. Dominet
    ma
    > atrakcyjne, albo Eurobank.

    SKOKi pobierają wpisowe + składka na SKEF oraz udziały.
    Z tego udziały są zwracane w przypadku rezygnacji z członkostwa.
    Należy pamiętać, że te kwoty są płacone jednokrotnie przy uzyskiwaniu
    członkostwa.
    Następnie można korzystać z wszystkich produktów i usług oferowanych przez
    dany SKOK.
    Czyli jeżeli kolega będzie jednorazowo korzystał z lokaty w tym SKOKu to nie
    opłaca mu się wstępować w szeregi członków ale jeżeli będzie korzystał z
    innych usług lub produktów ewentualnie będzie zakładał w przyszłości
    następne lokaty to należy się dobrze zastanowić czy to nie jest dobre
    posunięcie.
    Sam jestem członkiem jednego ze SKOKów i na razie nie miałem żadnych
    problemów a wręcz przeciwnie (uzyskałem wysoki kredyt nie mając formalnie
    zdolności kredytowej na jego zaciągnięcie).

    Pozdrawiam,
    NETborg