  • 11. Data: 2014-02-10 21:17:23
    Temat: Re: SKBank - wiarygodność
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > A tego to nie wiem.
    > rozwazałem elokate24.
    > Ale lokaty okazały sie miec oprocentowanie zmienne, wiec zrezygnowałem.

    W SK Banku pierwszy raz zdarzylo mi sie korzystac z lokat o zmiennym oprocentowaniu.
    Wlasnie skonczyla sie polroczna i faktycznie obnizyli w czasie trwania - z 4,5% do
    4,25. Pretensji nie mam. Zalozylem z powrotem 6M na 3,80 - musieliby za trzy miesiace
    zjechac do 3,20, zeby znizyc sie do promocyjnych 3,5 stale z Meritum.

    Tu widac historie zmian oprocentowania:

    https://www.skbank.pl/elokaty24/

    Maja tez stale 3,80, ale trzeba miec ROR i zakladac sobie samemu z poziomu ROR-u.

  • 12. Data: 2014-02-10 22:49:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Glaukon r...@g...com ...

> [...]
    >
    > Tu widac historie zmian oprocentowania:
    >
    > https://www.skbank.pl/elokaty24/
    >
    > Maja tez stale 3,80, ale trzeba miec ROR i zakladac sobie samemu z

    Oczywiscie mozna zaryzykowac.
    Ja tam wole jednak czyste sytuacje a nie sprawdzanie co miesiac.
    Poinformowali chociaz meilowo?

    Piszesz, ze za 3 miesiace musieliby znizyc. A jak zniza jutro? :)

  • 13. Data: 2014-02-10 23:07:42
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-02-10 22:49, Budzik pisze:

    > Piszesz, ze za 3 miesiace musieliby znizyc. A jak zniza jutro? :)

    No risk, no fun.

  • 14. Data: 2014-02-11 00:33:36
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Oczywiscie mozna zaryzykowac.
    > Ja tam wole jednak czyste sytuacje a nie sprawdzanie co miesiac.
    > Poinformowali chociaz meilowo?

    Zanim pierwszy raz odwazylem sie zalozyc ze zmiennym i to jeszcze w banku z Wolomina,
    najpierw troche patrzylem, jak podchodza do tych zmiennych stawek, gwaltownych ruchow
    nie zauwazylem. Zreszta bardziej obnizali dla nowych lokat niz dla tych juz
    zalozonych. Cos mi tez pisali, ze zmienic moga głownie w razie decyzji RPP czy zmiany
    WIBORU, ale nie wiem, czy mozna temu wierzyc. O zmianie nie informowali meilowo, maja
    taka dosc przejrzysta tabelke na stronie, he he.

    > Piszesz, ze za 3 miesiace musieliby znizyc. A jak zniza jutro? :)

    no wlasnie jak pisalem, ostatnio mi juz po miesiacu znizyli, z 4,5 na 4,25. Poza tym
    chcialem wycofac srodki z Meritum, wole juz zaryzykowac niz dawac Meritum na 3,5.
    a czy moze sie zdarzyc, ze podwyzsza? ;)