  • 1. Data: 2006-09-11 06:28:11
    Temat: [S]FI i podatek, PIT?
    Od: michaça <w...@...pl>

    witam,
    jak to w koncu jest z tymi funduszami inwestycjnymi a dokladniej z SFI (mBank) -
    czy w ktorym momencie potraca te 19% belkowego i przede wszystkim czy trzeba
    bedzie na koniec roku skladac jakis specjlany dodatkowy PIT od dochodow z gieldy?
    pozdr.
    michaça

  • 2. Data: 2006-09-11 06:49:50
    Temat: Re: [S]FI i podatek, PIT?
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Uzytkownik "michaça" <w...@...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > (mBank) - czy w ktorym momencie potraca te 19% belkowego i przede
    > wszystkim czy trzeba bedzie na koniec roku skladac jakis specjlany

    O ile wiem to 19% dziabna z automatu gdy sprzedasz swoje jednostki.
    Czyli zadnych pitów itp - tak jak na lokacie.

    Miroo (http://miroo.ovh.org)

  • 3. Data: 2006-09-11 07:00:25
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu michaça porozsypywal nastepujace haczki:
    > witam,
    > jak to w koncu jest z tymi funduszami inwestycjnymi a dokladniej z SFI
    > (mBank) - czy w ktorym momencie potraca te 19% belkowego
    Nie wiem czy belkowego, ale w momencie sprzedazy udzialow
    > czy trzeba bedzie na koniec roku skladac jakis specjlany
    > dodatkowy PIT od dochodow z gieldy?
    Nie
    --
    badzio

  • 4. Data: 2006-09-11 07:09:01
    Od: michaça <w...@...pl>

    > Nie wiem czy belkowego, ale w momencie sprzedazy udzialow
    chyba tak

    > Nie
    i to bylo glowne pytanie - dzieki za info!

  • 5. Data: 2006-09-11 10:11:02
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-09-11 08:49, kiedy Miroo zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

    > O ile wiem to 19% dziabna z automatu gdy sprzedasz swoje jednostki.

    Dla porządku: dziabną wtedy, kiedy odsprzedasz je z zyskiem. Czego życzę.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 6. Data: 2006-09-11 10:37:10
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "yayco" <y...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Dla porządku: dziabną wtedy, kiedy odsprzedasz je z zyskiem. Czego życzę.

    A jak inaczej mieliby to zrobić? :) 19% czego?

    Miroo (http://miroo.ovh.org)

  • 7. Data: 2006-09-11 10:50:15
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-09-11 12:37, kiedy Miroo zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:
    > Użytkownik "yayco" <y...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A jak inaczej mieliby to zrobić? :) 19% czego?

    To niby jasne, ale jak czytam gazety, to skłonny byłbym jeszcze dodać
    dodać: jak na razie... ;-)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 8. Data: 2006-09-11 11:34:46
    Od: michaça <w...@...pl>

    > A jak inaczej mieliby to zrobić? :) 19% czego?
    zeby bylo spolecznie sprawiedliwie to od obrotu ;-)

  • 9. Data: 2006-09-11 11:35:09
    Temat: dzieki za info
    Od: michaça <w...@...pl>

    .