  • 1. Data: 2003-02-19 16:13:48
    Temat: S/390 POMOCY!!!
    Od: "Slawek" <s...@p...onet.pl>

    Pisze prace o S/390. Wiem ze te maszyny sa uzywane glownie w centralach
    bankow. Jezeli wie ktos gdzie mozna zdobyc jakies materialy na ten temat
    najlepiej w wersii polskiej prosze o info na priv. Moze ktos zna linki lub
    ma ksiazki w formie elektronicznej. Z gory dziekuje za kazda pomoc.

    Slawek

  • 2. Data: 2003-02-19 16:18:48
    Temat: Re: S/390 POMOCY!!!
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Lenistwo. Wystarczy w tu http://www.google.pl/ wpisać hasło S/390 i jest
    http://www-1.ibm.com/servers/eserver/zseries/

  • 3. Data: 2003-02-19 16:25:36
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Slawek" <s...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
    > na ten temat najlepiej w wersii polskiej prosze o info na priv. Moze
    > ktos zna linki lub ma ksiazki w formie elektronicznej. Z gory dziekuje

    Na temat wykorzystania w przykladowych bankach czy ogolnie ? Z tym pierwszym bedzie
    bardzo ciezko :-)

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 4. Data: 2003-02-19 17:20:04
    Od: "Slawek" <s...@p...onet.pl>

    Raczej ogolnie

  • 5. Data: 2003-02-19 17:21:17
    Od: "Slawek" <s...@p...onet.pl>

    > Lenistwo. Wystarczy w tu http://www.google.pl/ wpisać hasło S/390 i jest
    > http://www-1.ibm.com/servers/eserver/zseries/

    Tak ale te wszystkie ksiazki sa po angielsku!!! Szukam polskich.

  • 6. Data: 2003-02-19 17:21:53
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Slawek <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Tak ale te wszystkie ksiazki sa po angielsku!!! Szukam polskich.

    Powodzenia!

    --
    Tomek

  • 7. Data: 2003-02-19 17:26:33
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Slawek wrote:

    > Tak ale te wszystkie ksiazki sa po angielsku!!!

    ROTFL

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-02-19 18:11:53
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    > Tak ale te wszystkie ksiazki sa po angielsku!!! Szukam polskich.

    Uderz do IBM w Polsce, a nóż coś Ci dadzą w naszym języku :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 9. Data: 2003-02-19 19:42:19
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

> [...]
    > najlepiej w wersii polskiej prosze o info na priv. Moze ktos zna linki lub
    > ma ksiazki w formie elektronicznej. Z gory dziekuje za kazda pomoc.

    http://akson.sgh.waw.pl/~kobyl/IBM/IBM.htm

    BAH

  • 10. Data: 2003-02-20 10:31:47
    Od: Marek <m...@h...com>

    Slawek wrote:

    > Tak ale te wszystkie ksiazki sa po angielsku!!! Szukam polskich.

    Chyba nie znajdziesz. Jedyną pozycją po polsku jaką widziałem to jakaś
    książka sprzed kilkunastu lat o s/370. Znalezienie czegoś konkretnego o
    s/390 po polsku graniczy z cudem.

    pozdrawiam
    --
    Marek Monikowski