  • 1. Data: 2003-02-19 15:57:01
    Temat: [mBank] polecenie zaplaty
    Od: a...@p...onet.pl

    Ktora sesja wychodzi polecenie zaplaty z mBanku z mBiznes?

    Co dzieje sie jak nie ma gotowki na koncie ?

  • 2. Data: 2003-02-20 10:14:50
    Temat: Re: [mBank] polecenie zaplaty
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    a...@p...onet.pl wrote:
    > Ktora sesja wychodzi polecenie zaplaty z mBanku z mBiznes?
    OIMW to jest tak:
    1. pierwszą sesją eliksiru bank wierzyciela wysyła do Twojego banku
    polecenie obciążenia Twjego r-lku

    2. Jeśli do treciej sesji nie otrzma odmowy to zakłada że jest wszysktko ok

    Wynika więc z tego że musisz mieć środki na pierwszą sesję (tylko
    pytanie czy na "wychodzącą" czy "przychodzącą")

    [..]KJ

  • 3. Data: 2003-02-20 10:21:02
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    >
    > Wynika więc z tego że musisz mieć środki na pierwszą sesję (tylko
    > pytanie czy na "wychodzącą" czy "przychodzącą")

    Na przetworzenie pierwszej sesji. Bank - o ile dobrze wiem - nie jest wrozka
    i trudno mu np. o 07:35 zalozyc, ze o 10:47 godziny dostanie PZ na 184,42
    zl.

    :-)

    M.