  • 1. Data: 2003-02-19 16:29:23
    Temat: Dominet-Bank dają 8%
    Od: l...@o...pl

    Kilka osób na forum pytało, gdzie by tu ulokować swoje pieniądze. Zastanawiam
    się dlaczego nikt nie wspomniał o DominetBank, który ma najwyższą ofertę jeśli
    chodzi o lokaty nawet 8% jeśli lokata jest na rok. Acha można założyć lokatę
    przez internet,wypłata może być przelana na konto w innym Banku, tylko że wtedy
    pobierają prowizję za taki przelew.Czyżby coś było nie tak z tym bankiem, czy
    ktoś coś wie?

  • 2. Data: 2003-02-19 17:00:48
    Temat: Re: Dominet-Bank dają 8%
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

    l...@o...pl wrote:

    > Kilka osób na forum pyta3o, gdzie by tu ulokowaae swoje pieni?dze. Zastanawiam
    > si? dlaczego nikt nie wspomnia3 o DominetBank, który ma najwy?sz? ofert? je?li
    > chodzi o lokaty nawet 8% je?li lokata jest na rok. Acha mo?na za3o?yae lokat?
    > przez internet,wyp3ata mo?e byae przelana na konto w innym Banku, tylko ?e wtedy
    > pobieraj? prowizj? za taki przelew.Czy?by co? by3o nie tak z tym bankiem, czy
    > kto? co? wie?

    Bylo juz na grupie. Przez pierwsze kilka dni wniosek o otwarcie u nich konta
    chodzil przy nieszyfrowanym polaczeniu co mnie juz do nich od poczatku
    zniechecilo. Osobiscie nie mam do nich zaufania, troche za wysokie te procenty...

  • 3. Data: 2003-02-19 17:21:26
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <6...@n...onet.pl>, l...@o...pl wrote:
> [...]
    na konto w innym Banku, tylko że wtedy > pobierają prowizję za taki
    przelew.Czyżby coś było nie tak z tym bankiem, czy > ktoś coś wie? >

    Wlasnie cos jest nie tak, a moze inaczej nie wiadomo czy wszystko jest OKI
    :)))

  • 4. Data: 2003-02-19 18:03:20
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Feb 2003 17:21:26 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Maciej <m...@N...poczta.fm>
    napisała:
> [...]
    > przelew.Czyżby coś było nie tak z tym bankiem, czy > ktoś coś wie? >
    >
    > Wlasnie cos jest nie tak, a moze inaczej nie wiadomo czy wszystko jest OKI

    Hmm._Osobiście_ sądzę że są podobni do lukasa. Co do wysokiego
    oprocentowania.... Inteligo kiedyś dawało (dalej daje ?) 50 PLN za
    założenie konta i zdeponowanie u nich odpwiednich środków w celach
    marketingowych. Może Dominet Bank podobnie tyle że nie sztywno 50PLN a
    "trochę" wyższe odsetki.

    KJ

    --
    EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified

  • 5. Data: 2003-02-19 18:08:25
    Od: s...@p...onet.pl

    To normalne.
    Każdy 'mały(niszowy)' bank na pocztąku musi pozyskiwać kapitał
    a po drugie przyciągnąć jak najwięcej klientów.

    Tak było i będzie. Niedługo z kolejnymi nowymi bankami.

    cześć

  • 6. Data: 2003-02-19 18:11:21
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Kilka osób na forum pytało, gdzie by tu ulokować swoje pieniądze.
    Zastanawiam
    > się dlaczego nikt nie wspomniał o DominetBank,

    Czy to jest dawne Cuprum Bank?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2003-02-19 18:34:03
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tomasz Waszczynski wrote:
    > Czy to jest dawne Cuprum Bank?

    Tak.
    A oboawy sa tego saego typu jak onegdaj przed Lukas Bankism

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 8. Data: 2003-02-19 19:38:59
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <6...@n...onet.pl>,
    s...@p...onet.pl wrote: > To normalne. > Każdy
    'mały(niszowy)' bank na pocztąku musi pozyskiwać kapitał > a po drugie
    przyciągnąć jak najwięcej klientów. > > Tak było i będzie. Niedługo z
    kolejnymi nowymi bankami. > > cześć >

    Tak tylkoze ta pewna niepewnosc pozostaje i lokowac w cos takiego
    pieniadze jest ryzykiem. Ja wole juz na nieco mniejsze ale pewnejsze
    gwarancje bezpieczenstwa dla moich pieniedzy.

  • 9. Data: 2003-02-19 19:51:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Maciej wrote:
    > Tak tylkoze ta pewna niepewnosc pozostaje i lokowac w cos takiego
    > pieniadze jest ryzykiem. Ja wole juz na nieco mniejsze ale pewnejsze
    > gwarancje bezpieczenstwa dla moich pieniedzy.

    I dlatego nie zarabiasz...

  • 10. Data: 2003-02-19 19:52:09
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Maciej wrote:

    > Tak tylkoze ta pewna niepewnosc pozostaje i lokowac w cos takiego
    > pieniadze jest ryzykiem. Ja wole juz na nieco mniejsze ale pewnejsze
    > gwarancje bezpieczenstwa dla moich pieniedzy.

    Jest jeszcze BFG.

    Pozdrowienia,
    Glenn