    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rzepliński prosi o wsparcie?
    Date: Tue, 10 May 2016 16:00:03 +0000 (UTC)

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Nie wiem ilu ich tam bylo na tej kolacji, bo trudno sie obecnie tych
    > sedziow doliczyc, ale koszt na osobe mniej wiecej wyszedl taki sam :-)

    Nic to w porównaniu z kosztami spotkania posła Kaczyńskiego z premierem
    Orbanem gdzie koszt na osobe wyszedł ponad 6 tysiecy...

    Nie to zeby mnie to oburzało, po prostu bawi mnie taka hipokryzja.
    Jednoczesnie mam nadzieje, ze osoby ktore to pisza, maja przynajmniej
    swiadomosc, jak bardzo wystawiaja sie na posmiewisko oburzajac sie tym, ze
    jakas tam instytucja organizuje uroczystosc za 10 tysiecy.

    Pewnie ze mogliby za swoje, ale czy którakolwiek partia obieca coś takiego?
    Bo robic z tego zarzut jakiejs pojedynczej, konkretnej grupie, kiedy robią
    tak wszyscy...