  • 1. Data: 2021-07-01 15:07:53
    Temat: Rzecznik Praw Dziecka o kredytach walutowych
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.infor.pl/prawo/nowosci-prawne/5285693,Rzecznik-P
    raw-Dziecka-o-kredytach-walutowych.html

  • 2. Data: 2021-07-03 19:39:21
    Temat: Re: Rzecznik Praw Dziecka o kredytach walutowych
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:60ddbe2a$0$500$65785112@news.neostrada.pl...
    > www.infor.pl/prawo/nowosci-prawne/5285693,Rzecznik-P
    raw-Dziecka-o-kredytach-walutowych.html

    Teraz organizacje brąniące "praw zwieząt" powinny zwrócić uwagę, że
    kredytobiorca
    przez decyzję Szwajcarskiego Banku Narodowego o zaprzestaniu dołowania CHF
    został
    narażony na stres, który odbijał się na zdrowiu pupila (np. psa) i tenże
    stresu też
    się nabawił... A gdy pan miał pole i traktor i konia, być może musiał
    sprzedać
    traktor by wystarczyło na raty kredytu i orał w konia, którego pośrednio
    wyzyskiwał
    bank...

    Arek

  • 3. Data: 2021-07-03 20:43:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.07.2021 o 19:39, Arek pisze:

> [...]

    > gdy pan miał pole i traktor i konia, być może musiał sprzedać traktor
    > by wystarczyło na raty kredytu i orał w konia, którego pośrednio

    Dla mnie przede wszystkim problemem jest, że sądy przepychają się z
    Bankami, ale nikt nie ściga ludzi odpowiedzialnych za ich zawieranie
    przez banki. Przecież to były regularne oszustwa. Znacie kogokolwiek,
    komu by przedstawiono zarzuty?

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2021-07-05 10:08:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Nikt nie beknie.
    Sprzedajne sędziowskie szuje będą przeciągać i rozmywać sprawę.
    Banksterka dobrze POSMAROWAŁA ;-)

  • 5. Data: 2021-07-05 19:19:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.07.2021 o 10:08, _Master_ pisze:
    > Nikt nie beknie. Sprzedajne sędziowskie szuje będą przeciągać i
    > rozmywać sprawę. Banksterka dobrze POSMAROWAŁA ;-)

    Wszystkim sędziom w Polsce?

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2021-07-05 20:30:10
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-05-lipca-2021 o 19:19, Robert Tomasik pisze:
    > Wszystkim sędziom w Polsce?

    Dlaczego wszystkim?

    Zawsze znajdzie się czarna owca i nie przyjmie koperty ;-)