  • 21. Data: 2005-04-15 06:44:08
    Temat: Re: Rozne kruczki w umowach bankowych :)
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message d3mhtn$fh$...@i...gazeta.pl, Jarek
    <j...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Ani nie pieczątka, ani nie stempel, tylko datownik :) Dla ścisłości
    > zawiera nazwę placówki, a nie miejscowości (choć czasem te dwie nazwy
    > się ze sobą pokrywają).

    Tak a propos datowników. Ostatnio jak wpłacałem coś w kasie
    Urzędu Skarbowego nr 1 w Kielcach kasjer przybił datownik
    z nazwą "Solec Zdrój". Czy to jest dopuszczalne?
    Na poczcie to niemożliwe, a w US?

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 22. Data: 2005-04-17 17:19:23
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Hej.
    > Czy mozecie sypnac przykladami roznego rodzaju niezbyt fajnych dla
    > klienta zapisow w umoach bankowych/karcianych itp? (z przykladami ktory
    > to bank :)
    > Mnie przychodza do glowy takie jak uznawanie za dostarczona
    > korespondencje po 3 dniach od wyslania itp.
    > Cos jeszcze mozecie podac?

    Och wiele, wiele...

    Mnie interesowały tylko zapisy dotyczace KK w kwestiach:
    - zgłaszanie kradzieży czy zagubienia;
    - procedu reklamacji transakcji;

    Strach bieże jak naciągają...

    Wrrrr.

    Tomek

    Zerknij do mojego postu odnośnie karty AMEX - wysłany dziś.