eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Rozciaganie marki
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2002-02-19 17:19:29
    Temat: Rozciaganie marki
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    "Konsumenci odczuwaja taki poziom nasycenia markami i produktami, ze
    zaczynaja szukac prostoty - jednym ze sposobow jest kupowanie tej samej
    marki w rozbudowanych pod wzgledem produktowych sektorach"

    Przykladow chyba nie trzeba mnozyc :)
    KB, Warta, Agropolisa, OFE KB, i tak dalej i tak dalej.

    Wypromowanie nowej marki jaka jest mBank i/lub Multibank doprowadzilo do
    tego, ze z jednej strony podnosi prestiz BRE a zarazem nie grozi zmianie
    dotychczasowego wizerunku banku.

    Co bedzie dalej?? Chyba mamy tego poczatek w Multiporcie na dole samym :))

    To co - za jakis czas Multibulke prosze ??? :)

    Inteligo tez w te strone idzie - ale ma trudniej - ale fundusze
    inwestycyjne - z np. mniejsza prowizja od posiadaczy kont...

    To wcale nie takie glupie - widac ze nie wszyscy tacy tam he he ;) no wiecie
    :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info
    www.e-amra.biz
    Moja strona o Egipcie http://egipt.amra.pl


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1