  • 1. Data: 2004-04-28 06:57:22
    Temat: Rezygnacja z KK BZ WBK - obiecany opis dla zainteresowanych
    Od: "T.S." <t...@p...onet.pl>

    Witam,
    miejsce akcji: Lublin
    czas: wczoraj
    zadanie: rezygnacja ze wznowienia KK
    status: wykonane ;-)

    Pani była bardzo sympatyczna (aż poczułem wyrzuty że rezygnuję z KK ;-) ).
    Nie proponowała pozostania ani nowych warunków, dopiero pod koniec
    wypełniania przeze mnie papierów nieśmiało zapytała "To Pan już nie chce
    korzystać z naszej karty?" i zaproponowała konto osobiste przez pół roku za
    darmo. Niestety ponownie musiałem powiedziec "nie" .

    Bez problemu dostałem kopię mojego zlecenia. Zapewniłem ją, że w przypadku
    jakiejś promocji kart MC chętnie wrócę do BZ i rozstaliśmy się z uśmiechem
    :-)

    Pozdrawiam,
    --
    Tomasz, fan Jakuba W.