  • 1. Data: 2004-04-28 00:35:54
    Temat: konto w Niemczech
    Od: "wicek" <w...@i...pl>

    Czy ktoś wie jak założyć konto w banku niemieckim, najlepiej firmowe (firma
    działa w Polsce).
    Konto takie potrzebne jest do rozlicznia płatności za usługi internetowe
    kupowane w Niemczech. Jedyną akceptowaną formą płatności jest pobranie z konta
    co odpowiada naszemu poleceniu zapłaty. Pobranie z konta może być zrealizowane
    tylko w banku niemieckim posiadającym numer BLZ.

  • 2. Data: 2004-04-28 04:52:04
    Temat: Re: konto w Niemczech
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Ja mam DB24 osobiste.
    (proste w obsludze, po angielsku ..........)

    Oplata 7.50 EUR na kwartal.

    Jak zalozyc?
    Zabralem paszport i pojechalem do Dresden.

    Przez internet nie da sie zalozyc.

    Patek

  • 3. Data: 2004-04-28 23:55:01
    Od: "MJH" <m...@w...pl>

> [...]
    >
    > Oplata 7.50 EUR na kwartal.
    >

    > Jak zalozyc?
    > Zabralem paszport i pojechalem do Dresden.

    A jak sie nazywa Twoje konto w DB24?

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 4. Data: 2004-04-29 03:31:50
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    patek777 <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Ja mam DB24 osobiste.
    > (proste w obsludze, po angielsku ..........)
    >
    > Oplata 7.50 EUR na kwartal.
    >

    > Jak zalozyc?
    > Zabralem paszport i pojechalem do Dresden.

    A jak to zrobiles, co im powiedziales? Bo ja tez walsnie bylem w
    Dresden, w Deutsche Bank (a moze DB24 to co innego niz Deutsche Bank -
    bo przynajmniej w poslce sa dwa).

    Bylem w takim oddziale w centrum przy takim wielkim pasazu pieszym, i mi
    powiedziano ze jak jestem nierezydentem, to musze przyjsc chyba w wtorek
    czy srode, w jakims dwugodzinym zakresie godzin kiedy to zalatwaija
    takie konta, i i tak dostane tylko konto cos w stylu A'vista, czyli bez
    mozliwosci wykonywania z niego przelewow.

    Czy jest tam jeszcze jakis inny oddzial DB24?

    Obszedlem wszystkie banki w Dresden i nie udalo mi sie znalezc zadnego
    gdzie mi normalne konto zaloza.

    pozdrawiam,

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/