  • 21. Data: 2021-04-06 17:21:30
    Temat: A jednak DOSZŁO
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    2 Euro wysłane szło długo ;-) ale doszło. W mille bezkosztowo.

    Po przewalutowaniu na złotówki w Revolucie wychodzi jakieś 3% prowizji

    Rozpoznanie BOJEM ale to przy 2 EURO ;-)

  • 22. Data: 2021-04-06 18:16:07
    Temat: Re: A jednak DOSZŁO
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 6 kwietnia 2021 o 17:21:33 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > 2 Euro wysłane szło długo ;-) ale doszło. W mille bezkosztowo.
    >
    > Po przewalutowaniu na złotówki w Revolucie wychodzi jakieś 3% prowizji
    >
    > Rozpoznanie BOJEM ale to przy 2 EURO ;-)

    Stać Cię na takie "oszczędzanie"?
    Zresztą jak ktoś idzie do oddziału i daje sobie wciskać kredyt z ubezpieczeniem,
    chociaż w necie mógł go wyklikać bez ubezpieczenia... To pewnie bogaty z domu - albo
    właśnie biedny...
    Może skasować tego posta, bo sam się sobie dziwię, po co to piszę - chyba że po to,
    żeby inni się na te głupoty nie nadziali...

    I poszukaj sobie w poprzednich postach, czy przypadkiem nie było o tym, że będzie to
    kosztowało 3%.
    W mille nie jest bezkosztowo. SEPA z konta złotówkowego kosztuje właśnie 3%.
    Powyżej pewnej sumy (ale to będzie już kilka tysięcy) tańszy będzie SWIFT.

  • 23. Data: 2021-04-06 19:43:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-06-kwietnia-2021 o 18:16, Dawid Rutkowski pisze:
    > sobie wciskać kredyt z ubezpieczeniem,

    Przecież Ci wyjaśniłem że miałem dokładnie policzone suma wypłacona a
    suma wszystkich rat.
    Ty to fundamentalista jesteś i to zadufany w terminach. A wisienki liczysz?

  • 24. Data: 2021-04-06 19:47:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-06-kwietnia-2021 o 18:16, Dawid Rutkowski pisze:
    > czy przypadkiem nie było o tym, że będzie to kosztowało 3%.

    Masz coś jeszcze do powiedzenia? A może przytoczysz regulaminy revoluta
    ile to będzie przy wyższych kwotach.

    To tak abyś przestał bić pianę i wydłubywał stare posty aby tylko pobić
    trochę piany.

    Stać mnie na 3 procent kiedy kilkanaście oszczędzam na NIE MANIU ;-)
    produktów bankowych.

    Nie. Moje życie nie jest trudniejsze. Szanuję swoje życie i majątek ;-)

  • 25. Data: 2021-04-06 19:49:22
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-06-kwietnia-2021 o 18:16, Dawid Rutkowski pisze:
    > Powyżej pewnej sumy (ale to będzie już kilka tysięcy)

    O tu to wniosłeś dużo do tematu. Ale oczywiście bez konkretu bo pianę
    lubisz bić ;-)

  • 26. Data: 2021-04-06 20:17:11
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 6 kwietnia 2021 o 19:48:10 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > Masz coś jeszcze do powiedzenia? A może przytoczysz regulaminy revoluta
    > ile to będzie przy wyższych kwotach.
    >
    > To tak abyś przestał bić pianę i wydłubywał stare posty aby tylko pobić
    > trochę piany.

    To nie rewolwer skroił Cię z tych 3%, tylko mille.
    I nic nie trzeba przytaczać - mechanizm opisywany w tym wątku.
    Ale widać czytanie jest za trudne.
    Na Twoim "nie maniu" kolejny raz zarobił milek. I w sumie dobrze, będzie miał na
    wisienki dla mnie :)

  • 27. Data: 2021-04-06 20:17:59
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 6 kwietnia 2021 o 19:44:01 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > Przecież Ci wyjaśniłem że miałem dokładnie policzone suma wypłacona a
    > suma wszystkich rat.
    > Ty to fundamentalista jesteś i to zadufany w terminach. A wisienki liczysz?

    O, co to znaczy "zadufany w terminach"?

  • 28. Data: 2021-04-06 20:47:49
    Od: rAzor <"he he he"@he he he he.il>

    Dawid Rutkowski pisze:
> [...]
    [...]
    > Ale widać czytanie jest za trudne.
    > Na Twoim "nie maniu" kolejny raz zarobił milek. I w sumie dobrze, będzie miał na
    wisienki dla mnie :)

    Nie ruszaj gówna, bo będzie śmierdzieć
    To gupszy pisior ni\ ja bym sie spodziewal

    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.

  • 29. Data: 2021-04-07 09:00:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-06-kwietnia-2021 o 20:17, Dawid Rutkowski pisze:
    > O, co to znaczy "zadufany w terminach"?

    "kredyt z ubezpieczeniem" - TERMIN ;-)

  • 30. Data: 2021-04-07 09:04:01
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-06-kwietnia-2021 o 20:47, rAzor pisze:
    > To gupszy pisior ni\ ja bym sie spodziewal

    Boisz się procesu? Nie masz jaj? ;-)