  • 1. Data: 2010-12-22 11:53:41
    Temat: Zwrot kasy z lokat - kiedy?
    Od: Krzycho <b...@s...bu>

    Mam w OF lokaty optymalne których termin zakończenia przypada na
    dzisiaj. Czy mogę żądać od OF aby pieniądze z tych lokat były
    przelane na konto optymalne w OF w dniu zakończenia lokaty?

    --
    Krzysztof

  • 2. Data: 2010-12-22 12:45:26
    Temat: Re: Zwrot kasy z lokat - kiedy?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mam w OF lokaty optymalne których termin zakończenia przypada na
    > dzisiaj. Czy mogę żądać od OF aby pieniądze z tych lokat były
    > przelane na konto optymalne w OF w dniu zakończenia lokaty?

    żądać możesz wszystkiego...tylko po co?

    jeżeli lokaty były nieodnawialne to kasa wróci na konto, z ktorego ją
    przelałaś i wtedy będziesz mógł z nią zrobić co zechcesz

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-12-22 16:14:14
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Krzycho nadaje:

    > Mam w OF lokaty optymalne których termin zakończenia przypada na
    > dzisiaj. Czy mogę żądać od OF aby pieniądze z tych lokat były
    > przelane na konto optymalne w OF w dniu zakończenia lokaty?

    Możesz, jednak zerwanie lokat przed terminem grozi utratą odsetek.

  • 4. Data: 2010-12-22 21:11:25
    Od: Krzycho <b...@s...bu>

    W dniu 2010-12-22 17:14, JanKo pisze:

    > Możesz, jednak zerwanie lokat przed terminem grozi utratą odsetek.

    Zatem "data zakończenia" jest dniem w którym OF może dysponować kasą
    i dopiero następnego dnia przelać je wewnętrznym przelewem na konto
    optymalne w OF. Sądziłem, że już w dniu "data zakończenia" powinienem
    mieć pełny dostęp do pieniędzy z zakończonej lokaty.

    --
    Krzysztof

  • 5. Data: 2010-12-22 23:03:49
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Krzycho" <b...@s...bu> wrote in message

> [...]
    > optymalne w OF. Sądziłem, że już w dniu "data zakończenia" powinienem mieć
    > pełny dostęp do pieniędzy z zakończonej lokaty.

    --------------------
    cos mieszasz, lokaty zapadajace znikaja z systemu dokladnie o godz 0:00 z
    data zakonczenia, ale nie sa widoczne od razu na koncie w OF (jezeli podales
    je do zakonzenia lokaty), pojawiaja sie nad ranem, dokladnie nie podam, ale
    na pewno przed 8:00, czyli wysylka na I sesje elixir, tak, ze ewentualnie
    mozna zlecic przelew do innego banku. Lokaty konczace sie na konta w innych
    bankach znikaja z systemu tak samo i pojawiaja sie w banku docelowym
    zgodnie z ksiegowaniem I sesji. Moze zdarzaja sie jakies awarie, ale
    standardowo, tak to dziala.
    Jedyna przypadloscia OF i Getinonline, jest brak mozliwosci wpisania
    przelewu z data przyszla, jak nie ma srodkow na koncie w momencie
    wpisywania. Oczywiscie ten system jest tak glupi, ze po wpisaniu przelewu
    przyszlego srodki mozna przelac natychmiast do innego banku a zlecone
    przelewy oczekuja z data przyszla, ale tak jak podaje, nie ma mozliwosci ich
    wpisania bez srodkow na koncie, ot taki 'bug' w systemie, ale oni upieraja
    sie, ze wszystko jest OK. Szkoda, ze zadne media opisujace dzialanie
    systemow bankowych tego nie naglosnily, to wtedy moze przeprowadziliby jakis
    upgrade tego systemu.